کد خبر : 741
تاریخ انتشار : جمعه ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸

برخی وعده ها با عقل سلیم همخوانی ندارد/ مشکلات جوانان را باید جدی گرفت

برخی وعده ها با عقل سلیم همخوانی ندارد/ مشکلات جوانان را باید جدی گرفت

مدیرکل سابق استانداری گیلان گفت: برخی به مردم وعده ای میدهند که با عقل سلیم همخوانی ندارد و شاید خودشان هم به حرفشان اعتقاد ندارند .

به گزارش در گیلان، عصر دیروز عزیز پور عزیزی به دعوت جمع کثیری از جوانان منطقه تالش در بین آنها حضور یافته و ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر خاطر نشان کرد : مشکلات جوانان و به ویژه مشکل بیکاری آنان را با شعارهای صرف و وعده های توخالی نمی توان حل کرد .

پور عزیزی، با جدی قلمداد کردن مشکل بیکاری جوانان اضافه کرد شعار دادن آسان ترین و بی فایده ترین کاری است که برخی انجام میدهند در حالیکه رفع مشکل بیکاری نیازمند اقدامات عینی و عملی است. امروز تمامیه بدنه جامعه ما باید مورد توجه قرار گیرد .چرا که عمده پیکره جامعه ما را جوان ها تشکیل میدهند .

مدیرکل سابق اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه داشتن شغل به جوان انگیزه و هویت می دهد و اعتماد به نفس و کارایی او را بالا میبرد عنوان کرد : مشکل بیکاری جوانان فقط به حوزه اقتصادی مربوط نمیشود بلکه ریشه اصلی بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی ، فرهنگی و اخلاقی از جمله اعتیاد ، طلاق بالا رفتن سن ازدواج ، دزدی ، شرارت و سایر مسایل اجتماعی در معضل بیکاری خلاصه میشود.

پور عزیزی با اشاره به اینکه  مردم ما از شعارهای بیهوده خسته شد ه اند و تفاوت شعار صرف و شعاری که مقدمه عمل واقعی است را تشخیص میدهند گفت : گاهی دیده یا شنیده میشود برخی به مردم وعده ای میدهند که با عقل سلیم همخوانی ندارد و شاید خودشان هم به حرفشان اعتقاد ندارند . اما برای پیشبرد اهداف خود وقت و انرژی مردم را میگیرند در حالی که بهتر است بجای وعده دادن های بیهوده و امیدوار کردن مردم به آنها صادق و روراست باشند .

وی گفت با توجه به اینکه بخش اعظمی از ظرفیت ها و زیر ساخت های اشتغال زایی در منطقه تالش بدلیل عدم توجه بعضی از کسانی که در گذشته مسئولیت داشته اند از بین رفته در صورتی که این ظرفیت ها و زیر ساخت ها اگر تغییر کاربری و تولید داده میشد میتوانست بیشترین نیروی کار را در خود جای بدهد.

مدرس دانشگاه های گیلان در پایان با تاکید بر اینکه بیکاری در بین جوانان خوب و تحصیل کرده منطقه تالش بیداد می کند گفت : متاسفانه جوانان و مسایل آنها به فراموشی سپرده شده اند و مسئولین باید فارغ از شعار وعده دادن های تکراری و بطور عملی و کاربردی مسایل جوانان و به ویژه بیکاری آنها را در دستور کار قرار دهند .

از مسئولین استان در خواست داریم به وضعیت موجود شهرستان تالش توجه  ویژه ای داشته باشند و دینی که نسبت به این مردم شریف دارند ادا کنند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار