کد خبر : 39872
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مرداد 1398- 02: 17

با حضور فعالان حوزه رسانه؛

اجلاسیه اتحادیه روزنامه‌نگاران وخبرنگاران حاشیه خزر برگزار شد

اجلاسیه اتحادیه روزنامه‌نگاران وخبرنگاران حاشیه خزر برگزار شد

اجلاسیه نخست اتحادیه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران حاشیه خزر با حضور نخبگان و فعالان رسانه‌ای استان‌های شمالی برگزار شد.

به گزارش گیلانستان صبح دوشنبه اجلاسیه نخست اتحادیه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران حاشیه خزر با حضور خبرنگاران و نخبگان رسانه‌ای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان برگزار شد.

در این نشست نحوی تشکیل مجمع عمومی اتحادیه، ایجاد دفاتر در استان‌های جامعه هدف، فعالیت‌های مشترک رسانه‌ای مطرح، بررسی و شیوه‌نامه‌های اجرایی تدوین شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان در این‌ اجلاسیه خواستار عضویت حداکثری اصحاب رسانه شمال کشور در اتحادیه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران حاشیه خزر شد و گفت: هدف از تشکیل این اتحادیه هم‌افزایی بین فعالان رسانه‌ای و تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای انقلاب اسلامی است.

مهدی پارسا با تأکید بر مقابله با اهداف شوم دشمن در جنگ نرم، افزود: خبرنگاران سنگرسازان بی‌سنگر حوزه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی و افسران جنگ نرم هستند و تلاش‌ آنها در مقابله با رسانه‌های استکبار جهانی قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران در ایجاد نشاط و امید در جامعه نقش‌آفرین هستند، گفت: مجمع عمومی اتحادیه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران حاشیه خزر به زودی و به میزبانی رشت برگزار می‌شود.

خبرنگاران شمال کشور دارای دغدغه های مشترک هستند

در ادامه این نشست رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان با تأکید بر ضرورت تشکیل اتحادیه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران حاشیه خزر، اظهار کرد: خبرنگاران شمال کشور دارای دغدغه‌های مشترکی هستند.

میثم قرائی با اشاره به عضویت فعالان رسانه‌ای گلستان در اتحادیه مذکور، گفت: برای اعتلای حوزه اطلاع‌رسانی در شمال کشور تلاش کرده و امیدواریم بتوانیم برنامه‌های جامع رسانه‌ای را در منطقه شمال اجرا کنیم.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار