کد خبر : 47175
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 بهمن 1398- 50: 16

فرماندار شهرستان رشت:

برف روبی محورهای روستایی شهرستان رشت با ۳۴۰ دستگاه تراکتور

برف روبی محورهای روستایی شهرستان رشت با ۳۴۰ دستگاه تراکتور

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به آماده باش دستگاه های اجرایی برای مقابله با بحران برف، گفت: ۳۴۰ دستگاه تراکتور در حال برف روبی محورهای روستایی شهرستان رشت هستند.

به گزارش گیلانستان میرشمس مومنی زاده در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت شهرستان رشت در پی بارش برف که از عصر روز گذشته آغاز شده، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی ها هواشناسی مبنی بر بارش قابل توجه برف،  دو جلسه مدیریت بحران با حضور اعضای عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان رشت برگزار کردیم، هماهنگی های لازم انجام شد و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در حالت آماده باش قرار گرفتند و تاکنون مشکلی گزارش نشده است.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه اکیپ های فنی دستگاه های آب، برق، گاز و مخابرات به صورت تمام وقت حضور دارند تا در صورت بروز مشکل اقدام به رفع آن نمایند، افزود: بارش برف یکی از موهبت های الهی است که موجب خیر، برکت و سلامتی در زندگی مردم می شود، اما گاهی ممکن است سبب بروز مشکلات و اختلالاتی در زندگی عادی مردم شود که نیازمند کنترل و اقدامات پیشگیرانه جدی است.

مومنی زاده با تاکید بر اینکه شهروندان از پارک خودرو در حاشیه خیابان ها و معابر خودداری کنند تا خللی در برف روبی ایجاد نشود، گفت: اقدامات لازم نظیر تامین مایحتاج عمومی، آرد و نان، سوخت کافی فراهم شده لذا همشهریان نگران نباشند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین بخش دولتی و خصوص همراه با ۳۵۰۰ نفر نیرو در سطح شهرستان جهت برف روبی و مقابله با بحران برف ساماندهی شده اند، تصریح کرد: در حوزه روستایی با هماهنگی دهیاران و بخشداران نیز ۳۴۰ دستگاه تراکتور در حال برف روبی محورهای روستایی شهرستان رشت هستند تا مانع انسداد مسیر راه های روستایی شوند.

فرماندار شهرستان رشت بیان کرد: هلال احمر با تهیه و تامین کمک های اولیه و وسایل گرمایشی و خوراکی برای جاماندگان و سایر افراد نیازمند و اسکان موقت، اقدام لازم را در این خصوص صورت دهد.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار