کد خبر : 97333
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1402- 45: 14

برق تمامی منازل آستارا پس از سیل گیلان وصل شد

برق تمامی منازل آستارا پس از سیل گیلان وصل شد

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استاندرای گیلان از اتصال برق تمامی ۶ نقطه آستارا خبر داد و گفت: با تلاش‌های نیروهای واکنش سریع شرکت توزیع برق، اکنون برق، آب و گاز تمامی این منازل وصل شده است.

به گزارش گیلانستان، امیر مرادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با بیان اینکه با اتمام بارندگی در استان مراحل امدادرسانی به سیل زدگان آستارا در مراحل پایانی خود قرار دارد، اظهار کرد: از اواخر وقت دیشب بارندگی در سطح استان گیلان قطع شده و امدادرسانی به سیل زدگان با سرعت در حال انجام بوده و در مراحل پایانی خود قرار دارد.

 

وی با اشاره به طغیان رودخانه در ۶ شهرستان گیلان گفت: در شهرستان‌های شفت، فومن، تالش، ماسال، صومعه‌سرا و رودسر شاهد طغیان رودخانه‌ها بودیم که باید هماهنگی‌های لازمی که میان ستاد مدیریت بحران و فرمانداران وجود داشت هیچ مشکلی در این مناطق ایجاد نشد.

 

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان از اتصال برق تمامی نقاط آستارا خبر داد و افزود: در ۶ نقطه شهری و روستایی آستارا و به منظور حفظ جان مردم برق برخی از منازل را قطع کردیم که با تلاش‌های نیروهای واکنش سریع شرکت توزیع برق، اکنون برق، آب و گاز تمامی این منازل وصل شده است.

 

مرادی با تأکید بر لزوم توجه به راه‌اندازی مجدد پل سیبلی در چند ماه آینده، بیان کرد: برای ترمیم و احداث پل سیبلی پیمانکاری مشخص و در سه ماه آینده این پل مجدد راه‌اندازی خواهد شد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

 

وی با اشاره به روان بودن ترافیک در محور آستارا ـ تالش پس از وقوع بارش شدید باران، افزود: با تلاش‌های نیروهای راهداری، پلیس راه و ستاد مدیریت بحران اکنون تردد خودروها در محور آستارا ـ تالش به صورت دوخطه در حال انجام است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه تمامی راه‌های روستایی در تالش اکنون باز است، گفت: بعد از بارش شدید باران در تالش راه روستایی سه روستا قطع شده بود که اکنون مسیر این سه روستا بازگشایی شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار