کد خبر : 95696
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402- 47: 21

بروز ۱۱ مورد عارضه دارویی در یک مرکز آندوسکوپی خصوصی

بروز ۱۱ مورد عارضه دارویی در یک مرکز آندوسکوپی خصوصی

مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بروز ۱۱ مورد عارضه دارویی در یک مرکز آندوسکوپی خصوصی خبر داد و گفت: تیم نظارتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان جهت بررسی موضوع به این مرکز تخصص بخش خصوصی کرده است.

به گزارش گیلانستان، رشید میرفلاح، مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت از بروز ۱۱ مورد عارضه ناشی از تجویز دارو، به دنبال انجام مداخله «اندوسکوپیک» در یکی از درمانگاه‌های تخصصی گیلان خبر داد و اظهار کرد: این عارضه در یک درمانگاه تخصصی با مدیریت بخش خصوصی و در شهر رشت بوده است.

 

وی با اشاره به بازدید میدانی و ورود جدی دانشگاه علوم پزشکی گیلان پس از بروز عارضه در این مرکز درمان خصوصی، افزود: تیم نظارتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان مشتمل بر کارشناسان درمان و کارشناسان غذا و دارو پس از بروز عارضه اقدامات لازم جهت بررسی موضوع را با تشخیص احتمالی استفاده ناصحیح و غیراصولی دارو اقدام به بازدید از این مرکز تخصص بخش خصوصی کرده است.

 

به گفته مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بررسی‌های لازم در مرکز ارائه‌دهنده خدمت ادامه داشته و مداخلات پیشگیرانه در جلوگیری از بروز مجدد عوارض به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار