کد خبر : 103256
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402- 58: 18

رییس تبلیغات اسلامی رودسر خبر داد؛

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۹ مسجد رودسر/ ۸۰۵ نفر شرکت کردند

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۹ مسجد رودسر/ ۸۰۵ نفر شرکت کردند

رییس تبلیغات اسلامی رودسر از برگزاری مراسم اعتکاف در ۹ مسجد این شهرستان خبر داد و گفت: در این فریضه ۸۰۵ نفر شرکت کردند.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام حسین عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مراسم معنوی اعتکاف در ۹ مسجد این شهرستان برگزار شده است، اظهار کرد: ۸۰۵ نفر در شهرستان رودسر در این فریضه شرکت کردند.

 

وی با بیان اینکه از مجموع ۸۰۵ نفر شرکت کنندگان در اعتکاف ۴۲۹ نفر بانوان و ۳۷۶ نفر برادران بوده‌اند، افزود: در این آئین معنوی که به مدت سه روز در مساجد شهرستان برگزار شده است امروز به پایان می‌رسد.

 

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به شرکت دانش آموزان در آئین اعتکاف تصریح کرد: اعتکاف دانش آموزی یکی از برنامه‌های فرهنگی است که برای نسل جوان و دانش‌آموز مناسب بوده و اثرات مثبتی را در جامعه خواهد داشت و در سال جاری دانش آموزان رودسری استقبال خوبی از این فریضه نشان دادند.

 

وی در ادامه از افزایش مشارکت ۸۰ درصدی معتکفان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: امسال تعداد ۷۰ برادر و خواهر مبلغ در جمع معتکفان حضور دارند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی رودسر ادامه داد: در مراسم اعتکاف برنامه‌هایی شامل مولودی، مداحی، تفسیر قرآن، نهج البلاغه، نشست بصیرتی، مسؤولیت پذیری، برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به اینکه اعتکاف بهترین فرصت برای خودسازی و تمرین تقوی و زمانی مناسب برای توبه است، بیان کرد: در اعتکاف دانش‌آموزان با معارف دینی قرآنی بیشتر آشنا خواهند شد و درس مسؤولیت پذیری، ایستادگی، مقاومت، خود سازی را یاد می‌گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار