کد خبر : 42378
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مهر 1398- 40: 11

به میزبانی دانشگاه گیلان؛

برگزاری نشست اتحادیه دانشگاه‌های دولتی کشورهای حاشیه خزر در رشت

برگزاری نشست اتحادیه دانشگاه‌های دولتی کشورهای حاشیه خزر در رشت

بیست و دومین نشست اتحادیه دانشگاه های دولتی کشورهای حاشیه خزر به میزبان دانشگاه گیلان به مدت دو روز در رشت برگزار می شود.

به گزارش گیلانستان بیست و دومین نشست اتحادیه دانشگاه‌های دولتی کشورهای حاشیه دریای خزر در روزهای سه شنبه و چهارشنبه  ۹ و ۱۰ مهر ماه امسال با هدف تقویت روابط دانشگاه های عضو اتحادیه و توسعه فعالیت‌های بین دانشگاهی در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار می شود.

در این نشست روسا و معاونان بیش از ۳۰ دانشگاه از کشورهای ایران، روسیه، قزاقستان، جمهوری آذربایجان نظیر دانشگاه های دولتی، علوم پزشکی، معماری و مهندسی عمران، دانشگاه دولتی کالمیک و دانشگاه فنی آستراخان از فدراسیون روسیه، دانشگاه دولتی داغستان، دانشگاههای آکتائو و نفت و گاز آتیرائو قزاقستان و دانشگاه دولتی باکوی جمهوری آذربایجان در این نشست شرکت می کنند.

نخستین همایش بین المللی محیط زیست دریای خزر و توسعه پایدار نیز همزمان با بیست و دومین نشست اتحادیه دانشگاه های دولتی حاشیه دریای خزر در دانشگاه گیلان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است اتحادیه دانشگاه‌های دولتی حاشیه دریای خزر در سال ۱۹۹۶ تاسیس شده که دانشگاه گیلان یکی از بنیانگذاران آن بوده است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار