کد خبر : 40037
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398- 16: 17

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید اعلام کرد:

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید در ۳ استان کشور

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید در ۳ استان کشور

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های اردبیل، مازندران و گیلان خبر داد.

به گزارش گیلانستان حمیدرضا حبیب اللهی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی در استان اردبیل گفت: این کمیسیون با حضور تیم تخصصی متشکل از ۷ پزشک متخصـص، دبیر و ۲ کارشناس و با دعوت از ۲۵۴ نفر از جانبازان متقاضی شرکت در کمیسیون در تاریخ ۳ مردادماه برگزار شد.

وی ادامه داد: این کمیسیون با شرکت ۲۴۴ نفر از جانبازان و متقاضیان برگزار شد و حاضران مورد معاینه و ارزیابی تیم تخصصـی قرار گرفتند و ۴۲ نفر از متقاضیان مشمول افزایش درصـد جانبازی و ۲۶ نفر نیز مشمول دریافت حق پرستاری تشخیص داده شدند.

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص کمیسیون پزشکی استان مازندران نیز گفت: تیم تخصصی این اداره کل متشکل از ۶ پزشک متخصـص، دبیر و ۲ کارشناس و همچنین دعوت از ۲۲۸ نفر از جانبازان و متقاضیان شرکت در کمیسـیون پزشکی در تاریخ ۳ مردادماه برگزار شد.

حبیب اللهی ادامه داد: در این کمیسیون از مجموع ۲۲۸ نفر مدعوین، ۱۸۳ نفر از جانبازان و متقاضیان در جلسات کمیسیون حضور یافتند و مورد معاینه و ارزیابی تیم تخصصی قرار گرفتند که در پایان ۳۳ نفر مشمول افزایش درصد جانبازی و ۶۲ نفر مشمول دریافت حق پرستاری تشخیص داده شدند.

وی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی در استان گیلان نیز گفت: تیم تخصصی پزشکی متشکل از ۶ پزشک متخصص، یک دبیر و دو کارشناس و با دعوت از ۴۱۰ نفر از جانبازان و متقاضیان در روزهای ۳ و ۴ مردادماه در استان گیلان برگزار شد.

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در این کمیسیون از مجموع ۴۱۰ نفر مدعو، ۳۷۲ نفر در جلسات حاضر و مورد معاینه و ارزیابی تیم تخصصی قرار گرفتند که در پایان نتیجه کمیسیون ۵۳ نفر مشمول افزایش درصد جانبازی و ۴۸ نفر نیز مشمول دریافت حق پرستاری تشخیص داده شدند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار