کد خبر : 96603
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402- 19: 14

مسئول موکب نور الزهرای رشت خبر داد؛

برگزاری یادواره ۸ هزار شهید گیلان در کربلای معلی

برگزاری یادواره ۸ هزار شهید گیلان در کربلای معلی

مسئول موکب نور الزهرای رشت از برگزاری یادواره ۸ هزار شهید گیلان در کربلای معلی خبر داد.

به گزارش گیلانستان،  مجید ذاتی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به استقرار و فعالیت موکب نور الزهرای رشت در کربلای معلی، اظهار کرد: این موکب یازدهمین سال متوالی توفیق خدمت رسانی به زائرین اربعینی حرم آل الله را دارد.

 

وی با اشاره به خدمات اسکان و پذیرایی موکب نور الزهرای رشت، افزود: خادمین این موکب داوطلبانه و افتخاری برای زوار حرم امام حسین (ع) خدمت رسانی می‌کنند.

 

مسئول موکب نور الزهرای رشت از استقرار تیم خدمات پزشکی این موکب در کربلای معلی خبر داد و بیان کرد: حدود ۳۵ نفر از پزشکان حاذق در بخش خدمات پزشکی موکب نور الزهرای رشت به زائرین اربعین خدمات دهی می‌کنند.

 

ذاتی، پذیرایی از زوار اربعین حسینی را افتخاری بزرگ دانست و اضافه کرد: خدام موکب نور الزهرای رشت در بخش پذیرایی در نوبت صبحانه، نهار، شام و میان وعده به زوار خدمات دهی می‌کنند.

 

وی ادامه داد: انجام کفاشی و خیاطی برای زائرین اربعین حسینی از دیگر خدمات موکب نور الزهرای رشت است.

 

مسئول موکب نور الزهرای رشت از برگزاری یادواره ۸ هزار شهید گیلان در کربلای معلی خبر داد و اضافه کرد: برپایی نماز جماعت، سخنرانی، عزاداری، برپایی یادواره شهدا، و زیارت اربعین تنها بخشی از ویژه برنامه‌های این موکب در کربلا می‌باشد.

 

ذاتی با اشاره به استقرار موکب فرهنگی و رسانه در کربلای معلی، بیان کرد: فعالیت مذهبی، فرهنگی و همچنین حال و هوای زوار اربعینی امام حسین (ع) در کربلا ثبت و ضبط و به تصویر کشیده می‌شود.

 

وی از پذیرایی و اسکان حدود ۶۰۰ زائر خبر داد و افزود: موکب نور الزهرا قابلیت پذیرایی و اسکان بیش از ۳ هزار زائر را دارد.

 

مسئول موکب نور الزهرای رشت با بیان اینکه مواکب کشور تشکیلات کاملاً مردمی هستند، گفت: رنگ و بوی مردم محوری موکب ها جلوه خاصی به خدمات دهی آنها بخشیده و فعالیت‌هایشان را اثرگذار کرده است.

 

ذاتی از خریداری زمین برای برپایی موکب در کربلای معلی خبر داد و اضافه کرد: به یاد ۸ هزار شهید گیلانی، ساختمان ۸ طبقه برای خدمات دهی بهتر زوار اربعین در کربلای معلی ساخته می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار