کد خبر : 32500
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397- 34: 10

آستارا کانون تئاتر کمدی در گیلان

آستارا کانون تئاتر کمدی در گیلان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: آستارا کانون تئاتر کمدی در گیلان است.

به گزارش گیلانستان شاپور تشرینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر مرزی آستارا در حاشیه آغاز اجرای عمومی نمایش کمدی مومیایی در تله خان گفت: بیشترین  اجرای تئاتر کمدی و میزان علاقمندی شهروندان به نمایش‌های طنز، سبب شده است تا این شهرستان به معنای واقعی به کانون تئاتر کمدی در استان گیلان تبدیل شود.

وی با بیان اینکه، همه ساله به طور متوسط ٥ تا ١٠ تئاتر کمدی با موضوعات اجتماعی در این شهرستان به روی صحنه می‌رود، افزود: از ابتدای امسال تاکنون پنج تئاتر کمدی در سالن‌های نمایش این بندر مرزی اجرا شده است و سه تئاتر دیگر در نوبت اجرا است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر مرزی آستارا گفت: میزان استقبال شهروندان از اینگونه نمایش‌ها تا حدی است که همه ساله شاهد حضور گروه‌های نمایشی از دیگر استان‌ها و حتی خارج از کشور به خصوص کشور جمهوری آذربایجان هستیم.

تشرینی با اشاره به اینکه، برای نمایش مومیایی در تله خان ١٧ شب مجوز صادر شده است، افزود: سالن آمفی تئاتر ٧٥٠ نفری ارشاد و سالن ٢٧٠ نفری سینما دریا میزبان بیشترین مخاطبان هستند.

وی با بیان اینکه، در آستارا هفت گروه نمایشی با بیش از ١٥٠ هنرمند در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: علاوه بر تئاتر‌های طنز، تئاتر‌های عروسکی، رئال و سایر سبک‌ها نیز در این شهرستان اجرا می‌شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار