کد خبر : 66044
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400- 38: 11

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گیلان:

بسیج حقوقدانان پشتوانه حقوقی محرومین و نیازمندان است

بسیج حقوقدانان پشتوانه حقوقی محرومین و نیازمندان است

رئیس بسیج حقوقدانان گیلان با اشاره به اینکه بسیج حقوقدانان پشتوانه حقوقی محرومین و نیازمندان است، گفت: کانون بسیج حقوقدانان در همه شهرستان های گیلان فعال هستند.

به گزارش گیلانستان، مهدی نباتی با اشاره به بخشی از اهداف و برنامه‌های سازمان بسیج حقوقدانان، اظهار کرد: بسیج حقوقدانان تلاش می‌کند با رویکردهای پیشگیرانه و با ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان در راستای کاهش جرایم و تخلفات و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و حقوقی افراد قدم بر می‌دارد.

وی افزود: ارائه مشاوره رایگان برای زندانی‌های بدسرپرست و افراد بی بضاعت بخشی از اقدامات و اولویت‌های سازمان بسیج حقوقدانان است.

رئیس بسیج حقوقدانان گیلان با اشاره به رسالت‌های این سازمان در راستای تعالی بخشی به دستگاه قضا و مجموعه دادگستری، بیان کرد: بسیج حقوقدانان پشتوانه دادگستری در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های دستگاه قضائی است.

نباتی به تشریح بخشی از اقدامات بسیج حقوقدانان گیلان پرداخت و یادآور شد: بسیج حقوقدانان استان گیلان سال گذشته شرایط آزادسازی تعداد ۴۸ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان را با همت دیگر اقشار و نهادها فراهم کرد.

به گفته وی، ارائه مشاوره رایگان در داخل زندان‌ها، توزیع بسته‌های کمک معیشتی به خانواده‌های زندانیان و همچنین ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان در مساجد و محلات بخشی از اقدامات بسیج حقوقدانان در راستای کاهش جرایم و تخلفات است.

رئیس بسیج حقوقدانان استان گیلان با اشاره به جامعه هدف پنج هزار نفری این سازمان در استان، گفت: بسیج حقوقدانان استان گیلان در همه شهرستان‌ها کانون فعال دارد و برای جذب جامعه هدف تلاش می‌کند.

نباتی از آمادگی کامل کانون‌های بسیج حقوقدانان در شهرستان‌های گیلان خبر داد و بیان کرد: کانون بسیج حقوقدانان در شهرستان‌ها با بهره گیری از قضات، وکلا و نخبگان حقوقی در راستای تسهیل بخشی به امورات حقوقی مردم تلاش می‌کند.

وی با اشاره به نگاه محرومیت زدایی بسیج در عرصه‌های مختلف، تصریح کرد: بسیج حقوقدانان پشتوانه حقوقی محرومین و نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه است.

با حضور مهدی نباتی رئیس بسیج حقوقدانان گیلان «مازیار درکه» مسئول بسیج حقوقدانان شهرستان رودبار معرفی شد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار