کد خبر : 87323
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 بهمن 1401- 47: 18

بهره برداری از ۲۹ پروژه عام المنفعه در بخش سنگر رشت

بهره برداری از ۲۹ پروژه عام المنفعه در بخش سنگر رشت

فرماندار رشت از افتتاح ۲۹ پروژه عام المنفعه در بخش سنگر رشت خبر داد و گفت: برای به ثمر رسیدن این طرح ها اعتباری حدود ۲۶ میلیارد تومان صرف شده است.

به گزارش گیلانستان، حمید رضا امام پناهی در آئین افتتاحیه‌های بخش سنگر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ایام الله دهه فجر اظهار کرد: با وجود مشکلات فراوان دشمن ساز و تحریم‌های یکطرفه و ظالمانه، فرزندان ایران اسلامی مصمم و خود باور دست به کارهای بزرگی زده و نام ایران را در همه جای جهان پرآوازه کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه همه ما وامدار شهیدانی هستیم که با نثار خون خود وظیفه پر مسئولیت دفاع از انقلاب اسلامی را بر عهده ما نهاده‌اند، افزود: تفکر ایثار و شهادت، انقلاب را سر پا نگه داشته است

 

امام پناهی به تأثیر مستقیم طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای در رونق مناطق و تقویت چرخه اقتصاد نواحی شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: تنوع و تعداد پروژه‌های ایام الله دهه فجر شهرستان، در کنار افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی اعتبارات هزینه شده نوید بخش توسعه و رشد در عرصه‌های گوناگون است.

 

وی ادامه داد: یکی از نخستین اولویت‌های دولت مردمی ایران قوی در برنامه ریزی و اجرای پروژه‌ها، تکمیل هر چه سریع‌تر طرح‌های مطالعه شده و در دست اجرا و همچنین خود داری از بهره برداری‌های نیم بند است تا هر چه زودتر فواید پروژه‌ها قابل استفاده در مسیر توسعه شهرستان باشد.

 

فرماندار رشت تصریح کرد: آنچه که در ایام مبارک دهه فجر امسال تقدیم مردم بزرگوار شهرستان رشت شد قسمتی از تلاش شبانه روزی فرزندان این مرز بوم در دستگاه‌های مختلف اجرایی در طی سال بوده است.

 

امام پناهی در مراسم افتتاح ساختمان جدید الاحداث فرماندهی سپاه ناحیه سلمان با اشاره به نقش مهم سپاه و بسیج در پاسداری از انقلاب تاکید کرد: بایکوت خبری پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های گوناگون و سعی بر ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی توسط رسانه‌های دشمن و بازوان وابسته پترو دلاری اش، هرگز نمی‌تواند جلوی توسعه کشور را بگیرد.

 

فرماندار رشت با بیان اینکه ۲۹ پروژه عام المنفعه به مناسبت دهمین روز از دهه مبارک فجر در بخش سنگر این شهرستان به بهره برداری رسیده است، گفت: برای به ثمر رسیدن این طرح‌ها حدود ۲۶ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار