کد خبر : 44682
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 آذر 1398- 28: 11

وقتی "کربلایی" به جای نمایندگان فعلی فریاد میزند!

به سلطانی فر گفته شد پیرامون مدیرکل جدید ورزش گیلان دقت کن، که نکرد/ بعضی مدیران رقابت بی‌کفایتی گذاشته اند

به سلطانی فر گفته شد پیرامون مدیرکل جدید ورزش گیلان دقت کن، که نکرد/ بعضی مدیران رقابت بی‌کفایتی گذاشته اند

اینجانب از باب نصیحت و مطالبه از نمایندگان میخواهم به وظایف قانونی خود عمل کرده و وزیر را به صحن مجلس کشانده و یک کارت رنگین را کف دستانش بگذارند.

به گزارش گیلانستان، حسن کربلایی داوطلب این دوره از انتخابات مجلس در رشت طی یادداشتی از وزیر ورزش و وضعیت مدیریت ورزش گیلان انتقاد کرد.

حسن کربلایی یکی از چهره های اصولگرا و انقلابی گیلان که این دوره به صورت مستقل و آزاد و با شعار بیان مطالبات رهبری و رسوا کردن مدیران نا لایق پا به عرصه انتخابات مجلس گذاشته است در فضای مجازی نوشت ؛ روزگاری که سلطانی فر استاندار گیلان بود، برفی داشتیم که نامش را برف ۸۳ گذاشتیم و در این زمینه حرفها دارم که در آینده به شکل مفصل به آن خواهم پرداخت.

دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر گیلان که در حرکتی نادر و خاص اعلام کرده بدون پول ، پوستر ،ستاد و خرید رای، گام در عرصه انتخابات مجلس گذاشته است در ادامه افزود ؛ این استاندار را که حداقل به خاطر کوتاهی‌ هایش در گیلان باید به میز محاکمه می‌کشیدند، بالاتر کشاندند و چند جا مسولیت های سنگین دادند و در انتها وزیر ورزش و جوانان شد.

مسئول اسبق رادیو گیلان و معاون اسبق صداوسیمای استان گفت ؛ سلطانی فر زمانی که در گردشگری بود برایش نوشتم و فریاد زدم که این مدیر جدیدالورودش در اداره کل گیلان ،نابخرد است و او را منصوب نکند، گوش شنوایی نبود تا اینکه پس از چندی پشت میزش دستگیر شده و به محاکمه رفت .

حسن کربلایی آقای خاص کاندیدا های این دوره از انتخابات مجلس افزود ؛ زمانی که سلطانی فر به وزارت ورزش و جوانان رفت با کمک برخی نمایندگان استانی، مدیرانی را به سمت مدیر کلی استان منصوب کرد که یک به یک دستگیر شده و راهی زندان شدند .

وی افزود ؛ به او گفته شد پیرامون مدیر کل جدید گیلان دقت کن که نکرد و متاسفانه گزارشات خوبی از این پناهگاه جوانان به گوش نمی‌رسد ، سالنها و اجاره ها و موسیقی ها و دریافتی ها و قراردادها باید مورد کنکاش و بررسی دستگاه های نظارتی قرار گیرد.
اما جان کلام… این روزها ، سوء مدیریت و عدم تدبیر وزیر ورزش یعنی همان سلطانی فر برف ۸۳ گیلان، کاری کرد که انرژی جوانی به جای اینکه همراه با شادابی مثلا در تیم فوتبال استقلال و در مسیر ورزش تخلیه شود ، گاهی به خشم تبدیل شده و آنان را آزرده میکند .

این روزها هواداران تیم استقلال از دست این وزیر، عصبانی بوده و به لابی ها ی سیاسی گرایش دارند.

حسن کربلایی که اعتقاد دارد حضورش در انتخابات ادامه راهش در ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر گیلان است گفت ؛ اجازه دهید همینجا از نمایندگان مجلس ، خصوصا کمسیون ورزش و جوانان مجلس گله کنم که چرا در امر نظارت کوتاهی کرده و باعث شدند مربی تیم اول جدول فعلی لیگ برتر فوتبال ایران ، به راحتی ایران را ترک کرده و به دلیل عدم دریافت حقوق، موجب عصبانیت قشر عظیمی از جوانان ورزشکار شوند.

در این اوضاع و احوال، ممکن است جمعی فرصت طلب که از هر نوع تجمعی قصد سوء استفاده دارند، به میدان آمده و موجبات ناراحتی جوانان ورزشکار را فراهم سازند.

تنها کاندیدا های این دوره از انتخابات مجلس در ایران که بدون راه اندازی ستاد، صرف هزینه ،چاپ پوستر و… شرکت کرده است در پایان گفت ؛ اینجانب از باب نصیحت و مطالبه از نمایندگان میخواهم به وظایف قانونی خود عمل کرده و وزیر را به صحن مجلس کشانده و یک کارت رنگین را کف دستانش بگذارند و البته از او بخواهند کمی به استراحت بپردازد و مثل وزیر کشاورزی وزارتخانه را ترک نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار