کد خبر : 47766
تاریخ انتشار : شنبه 3 اسفند 1398- 12: 16

پیام حسن کربلایی بعد از شمارش آرا:

به نمایندگان دلسوزی که بدون فریب و نیرنگ صاحب کرسی‌های نمایندگی شدند، تبریک عرض می‌کنم/ تشکر از مردمی که صادقانه به بنده رای دادند

به نمایندگان دلسوزی که بدون فریب و نیرنگ صاحب کرسی‌های نمایندگی شدند، تبریک عرض می‌کنم/ تشکر از مردمی که صادقانه به بنده رای دادند

به منتخبین مردم در رشت و دیگر شهرستان‌های استان و تمامی نمایندگان ارزشی و دلسوزی که بدون فریب و نیرنگ صاحب کرسی‌های نمایندگی شدند، تبریک عرض می نمایم.

به گزارش گیلانستان، مشروح پیام حسن کربلایی در پی اتمام انتخابات و اعلام نتایج یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رشت به شرح زیر است:

سلام بر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف

سلام بر شهداء و صلحاء و انبیاء و صدیقین

درود بر ارواح پاک و طیبه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم

برادران و خواهران گرامی و ارجمند

خدا را سپاس که توانستیم یک بار دیگر در هر کوی و برزن از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی در ادارات، ضرورت پافشاری روی اجرای احکام الهی، تاکید بر وظیفه دولت جهت رسیدگی بیشتر به معیشت مردم، حفظ کرامت و عزت ایران اسلامی در تعاملات بین‌المللی و در یک کلام پیروی از خط امام و رهبری بگوییم و بشنویم و بدون ترس و واهمه با مخاطبان خود در فضای مجازی و حقیقی به گفتگو بنشینیم.

خدا را شکر که در جریان انتخابات به تخلف و اسراف و گناه نزدیک نشدیم.

خدا را شکر که اعمال و رفتارمان در انتخابات موجب شرمندگی بنده و همراهانمان نگردید.

خدارا سپاس که در حین فعالیت‌های انتخاباتی حتی یک مورد تخلف تبلیغاتی نداشتیم.

بنابراین:

۱. از همه کسانی که صادقانه به بنده رای دادند تشکر ویژه دارم.

۲. از تمامی کسانی که خالصانه مایل بودند بنده در انتخابات اخیر موفق شوم، ممنونم.

۳. از مدیران و مسئولان و هیات‌های اجرایی و نظارتی و نیروهای نظامی و انتظامی و مدیران مدارس و متولیان مساجد و تمامی بازرسان و دست اندرکاران انتخابات سپاسگزاری می‌کنم.

۴. از همه همکاران ستادی خودم در کارگروه‌های مختلف و برادرانی که با اهدای مغازه‌ها و کمک‌های مالی و یا دوستانی که با تشکیل ستاد‌های مردمی به یاری بنده شتافتند، تشکر ویژه دارم و امیدوارم عندالله مأجور باشند.

۵. و اما اکنون که به وظیفه خود عمل کردم و به میدان آمدم و در این مدت کوتاه موجب حضور بیشتر مردم در انتخابات شدم، خدای را شاکر هستم و امید است این همراهی و همفکری و تعامل ریشه‌دار بتواند در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی به نقطه قوت تبدیل شده و به یاری اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری بشتابد.

به منتخبین مردم در رشت و دیگر شهرستان‌های استان و تمامی نمایندگان ارزشی و دلسوزی که بدون فریب و نیرنگ صاحب کرسی‌های نمایندگی شدند، تبریک عرض نموده و موفقیت ایشان در قوه مقننه را جهت رسیدگی به اهداف والای جمهوری اسلامی از خداوند منان خواستارم.

سوم اسفندماه ۱۳۹۸ رشت

حسن کربلایی

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار