کد خبر : 45178
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398- 19: 19

دریادار رستگاری در رشت مطرح کرد:

بومی سازی بیش از ۷۰ درصد از تجهیزات شناورها در داخل کشور

بومی سازی بیش از ۷۰ درصد از تجهیزات شناورها در داخل کشور

رئیس سازمان صنایع دریایی با اشاره به بومی سازی بیش از ۷۰ درصد از تجهیزات شناورها در داخل کشور، گفت: صنایع دریایی آماده همکاری برای ساخت شناورهای تفریحی در استان گیلان است.

به گزارش گیلانستان دریادار امیر رستگاری عصر سه شنبه در دیدار با استاندار گیلان با بیان اینکه مجموعه دریایی شهید تمجیدی انزلی یکی از مهمترین سازمان‌های دریایی کشور است، گفت: مجموعه صنایع دریایی با ۱۰ دفتر طراحی، ۱۰ مرکز ساخت و ۱۶ مرکز توسعه فناوری در بخش‌های مختلف این عرصه به ویژه قوای محرکه و رانش پیشرو است.

دریادار رستگاری به بومی سازی بیش از ۷۰ درصدی تجهیزات شناورهای تولیدی اشاره و تصریح کرد: برای همکاری در حوزه‌های مختلف مرتبط یا غیرمرتبط با دریا همچون احداث شناورهای تفریحی و هتل رستوران‌ها که مورد نیاز استان است، آمادگی کامل برای همکاری به صورت رقابتی وجود دارد.

وی ساخت شناورها در کوتاه‌ترین زمان ممکن را یکی از مزایا مجموعه صنایع دریایی وزارت دفاع عنوان کرد و گفت: بیش از ۲۰۰ نفر در مجموعه صنایع دریایی شهید تمجیدی انزلی مشغول فعالیت هستند که عمده این افراد از نیروهای توانمند گیلانی هستند.

رئیس سازمان صنایع دریایی با اشاره به رعایت استاندارهای روز دنیا در احداث شناورها و تجهیزات دریایی با بهره‌گیری از زیرساخت‌های مطلوب در کنار تخصص‌های علمی، افزود: رعایت شاخص‌های کیفی و فنی در احداث و ارائه خدمات پس از فروش برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار