کد خبر : 105310
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردین 1403- 31: 13

رئیس سازمان آتش نشانی رشت خبرداد

نجات ۵ سرنشین خودروی سقوط کرده در رودخانه لاکان رشت

نجات ۵ سرنشین خودروی سقوط کرده در رودخانه لاکان رشت

رئیس سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: پنج سرنشین خودروی سواری که به داخل رودخانه لاکان رشت سقوط کرده بودند، نجات یافتند.

به گزارش گیلانستان، شهرام مومنی شامگاه ۶ فروردین ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه حادثه سقوط خودروی سواری در رودخانه به همراه پنج سرنشین عصر امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد، اظهار کرد: پس از آن سریعا یک دستگاه خودروی نجات به همراه چهار آتش نشان به محل حادثه واقع در جاده لاکان، جاده فرعی روستای صیقلان ورزل اعزام شدند.

 

وی افزود: به محض رسیدن تیم عملیات، سقوط و واژگونی خودروی ساینا از روی پل به داخل رودخانه و انتظار دو مصدوم برای امداد رسانی و انتقال به مکان امن مشاهده شد.

 

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه سریعا به کمک اهالی و آتش نشانان یکی از مصدومان پسر حدودا ۱۱ ساله به مکان امن انتقال یافت، گفت: دیگر مصدوم حادثه که خانم حدودا ۴۳ ساله بود و بدلیل صدمات وارده به پا و لگن قادر به حرکت و جابجایی نبود که توسط تیم عملیات سریعا نسبت به تثبیت و انتقال وی به بیمارستان اقدام شد.

 

مومنی تصریح کرد: قبل از رسیدن تیم‌های عملیاتی راننده مرد حدود ۵۱ ساله و دو دختر حدود ۱۶ و هشت ساله به کمک اهالی و حاضرین از خودرو خارج و به مکان امن منتقل شده بودند، هر پنج مصدوم این حادثه توسط تیم‌های اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار