کد خبر : 96482
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402- 14: 15

بیشترین بارندگی گیلان در شفت ثبت شد

بیشترین بارندگی گیلان در شفت ثبت شد

کارشناس هواشناسی گیلان گفت: بیشترین بارندگی استان طی ۴۸ ساعت گذشته با ۱۲۷.۳ میلیمتر در امام‌زاده اسحاق شهرستان شفت ثبت شده‌است.

به گزارش گیلانستان، علاء‌الدین حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: شهرستان بندرانزلی با ۱۰۴.۲ میلیمتر بعد از امام‌زاده اسحاق شفت بیشترین میزان بارندگی را به خود اختصاص داده‌است.

 

وی با بیان اینکه فعالیت سامانه ناپایدار و خنک که از جمعه گذشته وارد گیلان شده به تدریج از امروز “یکشنبه” از استان خارج می‌شود اضافه کرد: با خروج این سامانه بارشی و خنک از عصر امروز، کاهش ابر و افزایش نسبی دما پیش‌بینی شده‌است.

 

کارشناس هواشناسی گیلان خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان لنگرود با ۲۷ درجه سلسیوس گرمترین و اسب‌وونی تالش با ۹ درجه خنک‌ترین مناطق استان بودند ضمن اینکه دمای فعلی رشت ۲۶ درجه و رطوبت ۷۰ درصد است.

 

حسینی بیان کرد: با توجه به خروج این سامانه ناپایدار به تدریج از عصر امروز، فعالیت‌های دریانوردی برای فردا مناسب پیش‌بینی شده‌است.

 

وی اظهار کرد: با نفوذ سامانه ناپایدار جوی از عصر سه‌شنبه هفته جاری به گیلان، بار دیگر شرایط برای بارندگی فراهم می‌شود که طبق آخرین الگوهای هواشناسی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

کارشناس هواشناسی گیلان چند روز گذشته در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در روزهای پیش‌رو برای استان بارندگی پیش‌بینی شده‌است، اظهار کرد: الگوهای هواشناسی نشانگر ورود سامانه ناپایدار و خنک به این استان و ماندگاری آن تا یکشنبه است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار