کد خبر : 102484
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1402- 25: 14

فرمانده سپاه آستارا:

بیش از ۱۰ هزار قرص نان صلواتی در آستارا توزیع شد

بیش از ۱۰ هزار قرص نان صلواتی در آستارا توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: بیش از ۱۰ هزار قرص نان صلواتی به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت در آستارا توزیع شد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ بهزاد قنبری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای پویش بزرگ نذر نان همزمان با سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته مقاومت در شهرستان آستارا اظهار کرد: در این راستا تعداد بیش از ۱۰ هزار قرص نان به ارزش تقریبی ۱۸۰ میلیون ریال توسط تعدادی از نانوایی‌ها در سطح روستاها و شهرهای آستارا و لوندویل پخت و در اختیار مردم نجیب این شهرستان قرار گرفت.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: پویش نذر نان با همکاری و هماهنگی سپاه پاسداران، بسیج اصناف، پشتیبانی جهاد کشاورزی، فرمانداری و خیرین نیک اندیش شهرستان آستارا در ۱۲ واحد خبازی این شهرستان اجرا و نان صلواتی در اختیار مردم قرار گرفت.

 

سرهنگ قنبری همچنین با اشاره برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت تعداد ۱۰ ایستگاه صلواتی توسط بسیج اصناف شهرستان در نقاط مختلف با پخش مداحی، پذیرایی با چای و شیرینی در شهر آستارا برپا شد و مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار