کد خبر : 107138
تاریخ انتشار : جمعه 21 اردیبهشت 1403- 09: 12

بیش از ۱۴ هزار وسیله نقلیه رسوبی در گیلان ترخیص شد

بیش از ۱۴ هزار وسیله نقلیه رسوبی در گیلان ترخیص شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: از ابتدای طرح ویژه ترخیص وسایل نقلیه رسوبی(توقیفی) تاکنون ۱۴ هزار و ۷۶۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در گیلان با استفاده از تسهیلات ویژه ترخیص شده است.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ امیر طالبی روز پنجشنبه با اشاره به اینکه که تشریفات اضافی و پیشگیری از مراجعه مکرر متقاضیان به بخش‌های مختلف در طرح ویژه ترخیص وسایل نقلیه رسوبی حذف شده است از فراهم شدن نرم‌افزار و سخت‌افزارهای لازم امکان ارائه خدمات به متقاضیان در دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ خبر داد.

 

وی افزود: از ابتدای طرح ویژه ترخیص وسایل نقلیه رسوبی تاکنون ۲ هزار و ۸۲۴ دستگاه خودرو و ۱۱ هزار و ۹۶۳ دستگاه موتورسیکلت در استان گیلان با استفاده از تسهیلات بسیار ویژه در نظر گرفته شده، ترخیص شده است.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان، شرایط تقسیم جرایم رانندگی با اعطای فرصت یک ساله و پرداخت اقساط ماهیانه برای ترخیص وسایل نقلیه رسوبی را از مزایای مهم اجرای این طرح اعلام کرد و گفت: سایر مزایای این طرح امکان ترخیص برای متقاضیان فاقد گواهینامه رانندگی با اخذ تعهد کتبی، بخشودگی سوابق دو برابر شده به اصل جرایم راهنمایی و رانندگی و امکان ارائه خدمات ویژه به مالکان وسایل نقلیه است.

 

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم حشیش از منزلی در صومعه‌سرا

 

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از کشف ۲۵ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع حشیش در بازرسی از یک منزل در شهرستان صومعه‌سرا و دستگیری ۲ نفر در این خصوص خبر داد.

 

سرهنگ علی احمدپور با بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس، صحت موضوع برای پلیس محرز و مخفیگاه متهم در شهرستان صومعه‌سرا مورد شناسایی قرار گرفت.

 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از اعزام ماموران اداره عملیات ویژه به محل اختفاء متهم خبر داد و با اعلام اینکه ۲۵ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر از نوع حشیش در بازرسی از این مکان کشف شد، بیان کرد: متهم ۶۲ ساله به همراه همدست ۲۵ ساله‌اش دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار