کد خبر : 94281
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1402- 47: 11

بیش از ۱۸۱ هزار دستگاه لوازم خانگی قاچاق در گیلان کشف و ضبط شد

بیش از ۱۸۱ هزار دستگاه لوازم خانگی قاچاق در گیلان کشف و ضبط شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از کشف و ضبط ۱۸۱ هزار و ۹۵۵ دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش بیش از سه هزار و ۸۴۴ میلیارد و ۶۳ میلیون ریال در سه ماه نخست امسال در استان خبر داد.

  1. به گزارش گیلانستان، تیمور پورحیدری روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طی سه ماه گذشته ۲۸ هزار ۵۲۹ بازرسی از صنوف مختلف گیلان انجام شده است که ارزش ریالی پرونده‌های تخلف تشکیل شده سه هزار و ۵۳۰ متخلف ۱۶ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بود.

 

وی اضافه کرد: از مجموع این بازرسی‌ها سه هزار و ۸۰۹ مورد در حوزه قاچاق کالا صورت گرفت و ارزش ریالی ۸۹ مورد پرونده تخلف تشکیل شده سه هزار و ۸۶۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

پورحیدری تصریح کرد: در ماه‌های نخست سال ۱۴۰۲ در حوزه قاچاق کالا در بخش پوشاک نیز هزار و ۷۷ قلم کالا به ارزش هفت میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال در گیلان کشف و ضبط شد.

 

به گفته وی، از ابتدای امسال تا پایان خردادماه پنج هزار و ۹۴۰ کیلوگرم شکر به ارزش یک میلیارد و ۳۳۹ میلیون ریال و ۲۶۸ مورد کود قاچاق به ارزش ۵۷۰ میلیون و ۵۳۵ هزار ریال در گیلان کشف شده است.

 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از کشف ۱۸۱ هزار و ۹۵۵ دستگاه لوازم خانگی قاچاق (تبصره ۴ ماده ۱۸ ) به ارزش بیش از سه هزار و ۸۴۴ میلیارد و ۶۳ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۶۵۶ ریال طی امسال خبر داد و افزود: ۸۲۹ مورد لوازم آرایشی قاچاق نیز به ارزش ۲ میلیارد و ۲۱ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال در گیلان ضبط شد.

 

استان گیلان ۱۲۰ هزار واحد صنفی و در مرکز استان حدود ۴۰ هزار واحد صنفی دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار