کد خبر : 96414
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402- 20: 15

بیش از ۲۰ هزار قلم دارو و مکمل انرژی‌زا قاچاق در گیلان کشف شد

بیش از ۲۰ هزار قلم دارو و مکمل انرژی‌زا قاچاق در گیلان کشف شد

فرمانده انتظامی گیلان گفت: بیش از ۲۰ هزار قلم دارو و مکمل انرژی‌زا قاچاق در شهرستان رودبار گیلان کشف شد.

به گزارش گیلانستان، سردار عزیزالله ملکی با اشاره به اینکه اغلب داروها و مکمل‌های قاچاق و غیرمجاز به صورت غیربهداشتی و غیرقانونی در شرایط نامناسب تهیه و نگهداری می‌شوند و استفاده از آنها ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری داشته باشد، اظهار داشت: پلیس با افرادی که بخواهند به هر نحوی امنیت و سلامت مردم را به خطر بیاندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

 

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به سمت رشت به یک دستگاه خودرو پراید وانت که از مسیر جنوب به شمال در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۱۶ هزار و ۷۱۰ عدد قرص، سه هزار و ۳۸۳ عدد آمپول و ۱۶۸ قوطی پودر مکمل و انرژی‌زا قاچاق در بازرسی از این خودرو خبر داد و با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه متهم ۳۵ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

 

سردار ملکی به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم در سطح جامعه اشاره کرد و بیان داشت: پلیس در راستای برخورد با مجرمان و متخلفان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

 

پلمب ۲۷۷ واحد صنفی متخلف در لنگرود

 

همچنین بنا به گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی لنگرود از پلمب ۲۷۷ واحد صنفی متخلف از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور اظهار کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی از ابتدای سال جاری تاکنون با هدف تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در بین اصناف، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی را به مرحله اجرا گذاشتند.

 

وی با بیان اینکه در این مدت چهار هزار و ۱۷۶ صنفی در شهرستان لنگرود مورد بازدید قرار گرفت، افزود: در این راستا برای ۵۸ واحد صنفی اخطار پلمب صادر، از ۲۷ واحد تعهد اخذ، به ۳۲ واحد تذکر ابلاغ و ۲۷۷ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از معرفی متصدیان واحدهای صنفی متخلف به همراه پرونده مربوطه به مرجع قضایی خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

کشف ۷۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق از یک خودرو در رودبار

 

بنا به گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی رودبار گفت: در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری سمند در این شهرستان، ۷۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق کشف شد.

 

سرهنگ عیسی روشن‌قلب اظهار کرد: ماموران یگان امداد رودبار حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری سمند تاکسی که از مسیر جنوب به شمال در حال حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۷۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق در بازرسی از این خودرو خبر داد و بیان کرد: در این رابطه متهم ۵۲ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

 

این مقام انتظامی با اعلام اینکه محموله قاچاق به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد افزود: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

 

سرهنگ روشن‌قلب خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است و پلیس با جدیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار