کد خبر : 34482
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اسفند 1397- 48: 17

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات:

برنامه سلامت الکترونیک وزارت بهداشت طراحی شد‌

برنامه سلامت الکترونیک وزارت بهداشت طراحی شد‌

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت با بیان اینکه برنامه سلامت الکترونیک وزارت بهداشت با عنوان برنامه ۱۴۰۰ طراحی شد گفت: قرار است ۵۵ برنامه در سطح ملی انجام شود.

به گزارش گیلانستان محمود تارا صبح امروز در دومین همایش استانی گرامیداشت مقام مهندس و تبیین فعالیت‌ها و دستاوردهای حوزه آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار داشت: یکی از مهمترین خاصیت اطلاعات، تغییر در وضعیت موجود است؛ باید باور اینکه با it می‌توان تمام امور را بهتر پیش برد، در مدیران تقویت شود.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت با بیان اینکه در دنیای امروزه الکترونیک جایگزین کار فیزیکی شده است گفت: ما در وزارتخانه برنامه سلامت الکترونیک را با عنوان برنامه ۱۴۰۰ طراحی کردیم و قرار شد ۵۵ برنامه در سطح ملی انجام شود؛ باور مقام ارشد سازمان در مورد چرخه نظام ارجاع، الکترونیکی کردن این سیستم بود.

وی با اشاره به اینکه راه با ارزش و بزرگی در زمینه خدمات الکترونیک حوزه سلامت طی شده است تصریح کرد: در حال حاضر پیشرفت چشمگیری در حوزه it دانشگاه علوم پزشکی گیلان رخ داده است و مسئولان دانشگاه به‌صورت سیستماتیک و هدفمند در این حوزه گام برداشتند و از همه این عزیزان قدردانی می‌کنم.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: اقدامات خوبی در حوزه آمار و فناوری ارتباطات شده است؛ پرونده الکترونیک سلامت با کمک قسمت‌های مختلف دانشگاه باید کامل شود و خوشحالم که در حال حاضر اقدامات خوبی در این زمینه رخ داده است.

متین رمضانی با بیان اینکه ما برنامه استراتژیک برای کارهایمان داریم و خوشحالم تمام اقدامات حوزه کاری ما نتیجه برنامه علوم پزشکی است گفت: بازنگری در این برنامه استراتژیک با محوریت پایش عملیاتی وزارت بهداشت، استقرار کامل نظام ارجاع الکترونیک و توسعه پرونده الکترونیک سلامت از برنامه‌های آتی ما است.

وی با اشاره به اینکه درصدد تجهیز و ارتقای دیتا سنتر خود هستیم تصریح کرد: باید چالشهای زیرساختی این حوزه را به طور مستمر پیگیری کنیم؛ از تیم وزارتخانه و تمام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و سازمان غذا و دارو که وظایف خود را تمام و کمال انجام دادند قدردانی می‌کنم.

به گزارش تسنیم، در این مراسم از کارشناسان نمونه حوزه آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان تقدیر به عمل آمد و مراسم با اجرای موسیقی زنده توسط گروه “گیل اوخان” به پایان رسید.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار