کد خبر : 1790
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸

بیش از 150 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان رودسر اختصاص یافت

بیش از 150 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان رودسر اختصاص یافت

فرماندار شهرستان رودسر از اختصاص 154 میلیارد ریال اعتبار به این شهرستان خبر داد.

به گزارش درگیلان، امیر جانبازی رودسری در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به اختصاص این میزان اعتبار اظهار داشت: این میزان اعتبار از منابع مختلف برای انجام 274 پروژه تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 50 درصد اعتبارات به این شهرستان اختصاص داده شده گفت: مدیران ادارات جهت جذب اعتبارات و پیگیری تبادل موافقت‌نامه‌ها تلاش بیشتری کنند تا از دیگر شهرستان‌ها عقب نمانند.

فرماندار شهرستان رودسر همچنین با اشاره به بارندگی بی‌سابقه روزهای گذشته در این شهرستان گفت: با توجه به در پیش بودن فصل زمستان، همه ادارات و نهادها جهت مواجهه با بحران‌های احتمالی آمادگی لازم را داشته باشند و در این زمینه از بخش خصوصی که در شهرستان مشغول به فعالیت هستند بهره‌گیری کنند.

امام جمعه شهرستان رودسر نیز در این نشست با اشاره به اینکه ادارات به عنوان نمایندگان دولت و در واقع نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند گفت: باید توجه کنیم مردم کارهای خوب و بد دستگاه‌های دولتی را از چشم خود دولت و نظام می‌بینند و نباید در ادارات طوری عمل کرد که با یک عملکرد منفی مردم را به نظام بدبین شوند و این عمل را به نام نظام ببینند.

حجت الاسلام و المسلمین دستجردی افزود: ادارات در همه ابعاد باید الگو باشند و اینکه در برخی از ادارات و بانک‌ها برخی منکرات مانند بدحجابی کارمند زن دیده می شود زیبنده یک اداره یا دستگاه در نظام اسلامی نیست.

وی با اشاره به برخی انتقادات علیه دولت گفت: هرچند انتقاد سازنده برای شناخت مشکلات و رفع آن بسیار مفید و خوب است ولی متاسفانه برخی ها با انتقادات تند در صدد تخریب دولت هستند و این کار باعث کشیده شدن دولت به حواشی و ماندن از کار اصلی می‌شود و در این راه منتقدان باید دقت بیشتری کنند.

امام جمعه شهرستان رودسر با اشاره به آغاز عملی برجام در کشور گفت: متأسفانه این اقدام از سوی ما که در کشور شنیده می‌شود عمل سنجیده‌ای نیست و به قول فرمایش مقام معظم رهبری ابتدا باید دید طرف مقابل چه اقدامی انجام می‌دهد، آنگاه ما هم اقدامات عملی خود را آغاز کنیم.

شهرستان رودسر در 75 کیلومتری شرق استان گیلان واقع شده است./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار