کد خبر : 55556
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 مرداد 1399- 23: 18

مسئول بسیج مداحان گیلان:

بی انصافی مسئولان وزارت بهداشت با تغییر یک شبه تصمیمات خود در برگزاری عزای سیدالشهدا

بی انصافی مسئولان وزارت بهداشت با تغییر یک شبه تصمیمات خود در برگزاری عزای سیدالشهدا

این انصاف نیست که در شرایطی که هیئت های ما بخاطر رعایت این دستور العمل ها با این دست تنگ و بدون پول هزینه هایشان چند برابر شود ولی یک شبه تصمیمات عوض شود.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، علی نصیبی مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان در یادداشتی نوشت:

هیئت ها و مداحان تابع محض ولی فقیه و امام المسلمین هستند چرا که این درس را از عاشورا و قمر بنی هاشم (ع)آموخته اند. وقتی حضرت آقا می فرمایند تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند. حرف ایشان برای مداحان و هئیتی ها فصل الخطاب است و هیئت ها از روز اول نیز خود را باهین شرایط آماده اقامه عزا نمودند. ولی این انصاف نیست که در شرایطی که هیئت های ما بخاطر رعایت این دستور العمل ها با این دست تنگ و بدون پول با نذری هایی که جمع آوری می کنند هزینه هایشان چند برابر شود ولی یک شبه تصمیمات عوض شود و ظرف ۴۸ ساعت مصوبات تغییر پیدا کند.
با این وجود قطعا مراسم ها انشالله برگزار خواهد شد و باز هم مداحان و هیئت ها بر اساس دستور حضرت آقا خود را تابع می دانند. دشمنان انقلاب و امام حسین (ع) بدانند حفظ سلامتی عزاداران از هر چیز برای هیئت ها و مداحان مهم است و همین عزیزان هیئتی و بسیجیان و مداحان و طلبه ها بودند که از روز اول شروع شیوع این ویروس منحوس در بیمارستانها.غسالخانه ها .ضد عفونی شهر و کمک های مومنانه و… کنار مردم بودند و باز هم خواهند بود.
از مردم عزیز خواهشمندیم خانه های خود را حسینیه کنند. و نهضت روضه های خانگی را برپا نمایند و در کوچه ها و محله ها و درب های خانه خود پرچم عزای ارباب را برافراشته کنند. گریه بر سیدالشهدا (ع)بر هر دردی دواست.
انشالله در کنار یکدیگر با اقامه عزا و رعایت پروتکل های بهداشتی وتوسل بر امام حسین (ع)و اهل بیت مظلومش دعا کنیم خدا همه جهان را از شر این ویروس منحوس نجات دهد.ب لطف خانم حضرت فاطمه الزهرا(س)و عنایت ویژه ایشان انشالله محرم امسال پر شور تر از هر سال خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار