کد خبر : 78642
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 خرداد 1401- 54: 11

دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان:

بیش از ۵ هزار هیئت و گروه جهادی در گیلان فعالیت می‌کنند

بیش از ۵ هزار هیئت و گروه جهادی در گیلان فعالیت می‌کنند

حجت‌الاسلام پور یوسفی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار هیئت و بالای سه هزار گروه جهادی در گیلان فعال هستند گفت: همه این هیئت‌ها و گروه‌ها جزو حلقه‌های میانی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب محسوب می‌شوند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام « مجتبی ‌پور یوسفی» شامگاه شنبه(۷ خرداد) در برنامه گفت‌و‌گوی خبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری پنج ماه بعد از صدور بیانیه گام دوم وظایف حلقه‌های میانی را برای تحقق آن برشمردند.

دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان تعداد تشکل‌های حلقه‌های میانی گیلان را برشمرد و اذعان کرد: امروزه بالای ۲ هزار هیئت و بالای سه هزار گروه جهادی در گیلان داریم که همه اینها جزو حلقه‌های میانی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب محسوب می‌شوند.

پور یوسفی مراکز و کانون‌های فرهنگی، گروه‌های خودجوش دانشجویی، گروه‌های سیاسی و حلقه‌های سیاسی را از جمله حلقه‌های میانی تحقق بیانیه گام دوم ذکر کرد و گفت: شناخت دقیق از صحنه و اقدام عملی وجه تمایز مجموعه‌ها در نقش‌آفرینی در حوزه حلقه‌های میانی است.

وی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را نقش دادن به مردم و جوانان متعهد حزب‌اللهی دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب به جوانان اعتقاد بالایی دارند اما جوانان هم باید به میدان بیایند و مدیریت‌های میانی را به بهترین نحو ممکن به دست بگیرند.

دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان افزود: در حال حاضر برای رسیدن به اهداف تدوین شده و در فصل تابستان دوره‌های توانمندسازی، دوره‌های رشد و طرح ولایت توسط جبهه فرهنگی در حال تدارک دیده شدن هستند.

پور یوسفی با بیان اینکه دشمن در حال آموزش خاموش به جوانان و ترویج سبک زندگی غربی است یادآور شد: رزمایش مواسات و جهاد تبیین که توسط مقام معظم رهبری مطرح شد دقیقا دو نمونه بارز و دو میدان واقعی انقلاب برای رسیدن به تمدن اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه حلقه‌های میانی شناخت از میدان دارند و مردم را به حرکت در می‌آورند خاطرنشان کرد: جهان غرب بعد از جنگ جهانی دوم با فرهنگ مصرف‌گرایی مردم را  به زندان بازار وارد و کنترل کرد اما جریان حلقه‌های میانی و گروهای مردمی انقلابی می‌خواهند فرهنگ تولید و قرض‌الحسنه را در جامعه انتشار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار