کد خبر : 102962
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402- 06: 14

تاکید فرماندار آستارا بر تشویق رای اولی‌ها در انتخابات

تاکید فرماندار آستارا بر تشویق رای اولی‌ها در انتخابات

فرماندار آستارا با اشاره به اهمیت حضور نسل جدید انقلاب در انتخابات مجلس، بر تشویق رای اولی‌ها برای حضور در انتخابات تاکید کرد و گفت: مشارکت حداکثری رای اولی‌ها در پای صندوق‌های رای پشتوانه محکمی برای اقتدار، امنیت و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا شهاب زاده انروز شنبه، ۳۰ دی ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مرزی بندر آستارا که در محل اداره آموزش و پرورش برگزار شد با بیان مشارکت حداکثری رای اولی ها در پای صندوق‌های رای سه عامل مهم امنیت، اقتدار و پیوند میان مردم و نظام را ضمانت و تداعی می‌کند، اظهار کرد: اجرا کردن راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور بسیار مهم است.

 

تاکید فرماندار آستارا بر تشویق رای اولی‌ها در انتخابات

 

وی با اشاره به اهمیت اعزام راهیان نور دانش آموزی و اجرای برنامه های فرهنگی در مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس افزود: نباید اجازه دهیم تلاش های شهیدان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس که برای خاک پاک وطن و ناموس جنگیدند فراموش شود.

 

شهاب زاده سفر در قالب راهیان نور دانش آموزی و همچنین سفر خانوادگی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: اردوهای راهیان نور فرصتی مناسب برای انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

 

فرماندار آستارا تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت‌ هایی که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند باید به نسل ‌های آینده انتقال داده شود.

 

وی ادامه داد: راهیان نور بهترین فرصت برای نشان دادن دلاوری‌ ها و ایثارگری های رزمندگان دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان است.

 

شهاب زاده با اشاره به برگزاری اجلاسیه سراسری نماز به میزبانی شهرستان مرزی بندر آستارا اظهار کرد: زمان این اجلاسیه به زودی اعلام خواهد شد.

 

وی افزود: شهرستان آستارا این ظرفیت را دارد که میزبان اجلاس سراسری نماز باشد و دستگاه‌های مسئول برای برگزاری چنین مراسمی همت کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار