کد خبر : 71780
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1400- 06: 10

استاندار سابق گیلان:

تا زمانیکه در گیلان مسئولیت داشتم، وظایف قانونی خود را انجام دادم

تا زمانیکه در گیلان مسئولیت داشتم، وظایف قانونی خود را انجام دادم

.

به گزارش گیلانستان، ارسلان زارع در جلسه شورای اداری گیلان در سالن الغدیر استانداری با بیان اینکه اقتدار ایران مدیون فداکاری شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای امنیت است، اظهار کرد: پایداری ملت در حفظ آرمان‌های نظام اسلامی ایران بسیار مهم و تاثیر گذار است که باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به نقش وحدت و همدلی در حل بسیاری از مشکلات کشور گفت: کشتی انقلاب با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب به ساحل امن رسیده است و به یقین حفظ وحدت، همدلی و انسجام ملی بسیار مهم است.

استاندار سابق گیلان فرصت خدمت به مردم گیلان را یک افتخار بزرگ برای خود دانست و بیان کرد: در ۳۲ ماه فرصت خدمتم آنچه در توانم بود در مقطع حساس و شرایط دشوار کشور برای خدمت به مردم عزیز و ولایتمداری گیلان انجام دادم و تا زمانی که در گیلان مسؤولیت داشتم وظایف قانونی خود را انجام دادم.

زارع با قدردانی از همراهی مردم با مسؤولان در حل بحران کرونا در گیلان تصریح کرد: در شرایط کرونایی توفیقی اگر حاصل شد به با عنایت و لطف پروردگار و همدلی تمامی مسوولان و مردم شریف گیلان بوده است لذا از همه مردم نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به توسعه گیلان در طول مدت خدمت خود در گیلان تصریح کرد: هدف اصلی بنده به عنوان نماینده عالی دولت در گیلان توسعه، پیشرفت و تکمیل پروژه‌های عمرانی و افزایش صادرات غیرنفتی بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار