کد خبر : 42301
تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1398- 48: 16

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

تبلیغات اسلامی در جذب حداکثری جوانان به مساجد کوشا باشد

تبلیغات اسلامی در جذب حداکثری جوانان به مساجد کوشا باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در مراسم تکریم و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آستارا گفت: جذب حداکثری جوانان به مسجد و تبلیغ مردمی و فراگیر ازجمله انتظارات سازمان از سرپرست جدید تبلیغات اسلامی شهرستان آستارا است.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی این شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد: برای اجرای شعائر الهی در جامعه و اثرگذاری باید دل آن شخص با خدا باشد.

وی نهاد نماز جمعه، علمای اهل تسنن و تشیع را کمک‌حال سازمان تبلیغات اسلامی دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین کارکردهای سازمان تبلیغات اسلامی سامان‌دهی به شعائر بزرگ الهی بوده و مسجد، حج، روضه اباعبدالله حسین (ع) از باارزش‌ترین شعائر الهی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان نشر فرهنگ ایثار و شهادت، راه‌اندازی نهضت تفسیر و برپایی مجالس مذهبی را از دیگر کارکردهای تبلیغات اسلامی دانست و افزود: جذب حداکثری جوانان به مسجد و تبلیغ مردمی و فراگیر ازجمله انتظارات سازمان از سرپرست جدید تبلیغات اسلامی شهرستان آستارا است.

تأسیس تبلیغات اسلامی جهت کمک به انجام کارهای دینی در جامعه است

امام‌جمعه آستارا نیز در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید تبلیغات اسلامی این شهرستان در فرمانداری این شهر اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، نهاد نمازجمعه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رسالت تبلیغ دین خدا را بر عهده‌دارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی را باتدبیر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۶۰ دانست و گفت: تبلیغات اسلامی تأسیس‌شده تا به انجام کارهای دینی در جامعه کمک کند و در سایه سیاست‌های مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند.

در این مراسم ضمن‌قدردانی از تلاش‌های پنج‌ساله «حجت‌الاسلام ابراهیم حاتمی» رئیس سابق تبلیغات اسلامی شهرستان آستارا، «حجت‌الاسلام حسین‌علی رضازاده» به‌عنوان سرپرست جدید تبلیغات اسلامی این منصوب و معارفه شد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار