کد خبر : 34334
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 اسفند 1397- 23: 17

تجلیل از چهل بانوی شاخص استان در همایش بسیج جامعه زنان

تجلیل از چهل بانوی شاخص استان در همایش بسیج جامعه زنان

همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا(س) و فرارسیدن روز مادر از چهل بانوی شاخص استان در همایش بسیج جامعه زنان که صبح امروز در سالن اجتماعات نیروی انتظامی برگزار شد تجلیل به عمل آمد.

به گزارش گیلانستان همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا(س) و فرارسیدن روز مادر از چهل بانوی شاخص استان در همایش بسیج جامعه زنان که صبح امروز در سالن اجتماعات نیروی انتظامی برگزار شد تجلیل به عمل آمد.

در این همایش پروفسور کرمی استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله تهران و متخصص حوزه سلامت با اشاره به اهمیت بیانیه ارزشمند گام دوم انقلاب خاطر نشان کرد: دشمن سبک زندگی ما را هدف قرار داده است.

پروفسور کرمی با اشاره به تحقیقات سی و نه ساله خود در حوزه سلامت تاکید کرد: متاسفانه دشمن امروز با سلامت میلیونها انسان تجارت می کند.

وی با اشاره به تجارب گرانبهای جمهوری اسلامی در حوزه سلامت تاکید کرد: با همت جامعه پزشکی و بسیجیان دلاور بیماری های فلج اطفال، جزام و بیماری های دیگر کاملا ریشه کن شده است.

پرفسور کرمی تاکید کرد: در جامعه ای که ارزش زن پائین بیاید همه چیز از بین می رود.

وی در ادامه بیان داشت: دشمن امروز با ترویج سند ۲۰۳۰ و کنار گذاشتن حجاب و ترویج رقص و بی بندوباری در مهدکودک ها می خواهد سبک زندگی اسلامی ایرانی را از بین ببرد.

پرفسور کرمی در پایان متذکر شد: بالا بودن سرطان در گیلان و مازنداران فقط سه علت دارد که عبارتند از سموم شیمیایی در کشاورزی، محصولات تراریخته و آب های آلوده که باید مراقب باشیم و البته متاسفانه برخی برای استان گیلان نقشه کشیده اند تا محصولات تراریخته را در گیلان ترویج کنند.

انتهای پیام/بسیج

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار