کد خبر : 99325
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آبان 1402- 45: 12

امام جمعه آستارا:

تحقق راهبردهای پدافند غیرعامل در گرو شناسایی دقیق تهدیدهاست

تحقق راهبردهای پدافند غیرعامل در گرو شناسایی دقیق تهدیدهاست

امام جمعه آستارا با اشاره به نقش پدافند غیر عامل در کاهش خسارات در زمان وقوع حادثه گفت: تحقق راهبردهای پدافند غیرعامل در گرو شناسایی دقیق تهدیدها است.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی، در دیدار با مسئولان دستگاه‌های اجرایی به مناسبت آغاز هفته پدافند غیر عامل با بیان اینکه تحقق برنامه‌ها و راهبردهای پدافند غیرعامل در گرو شناسایی دقیق تهدیدها و کسب آمادگی برای مقابله با آنها است، اظهار کرد: امنیت در تمام حوزه‌ها مهم‌ترین مساله کشور است.

 

امام جمعه آستارا با اشاره به اهمیت امنیت در تمام حوزه‌ها افزود: تقویت پدافند عامل به طور کامل تضمین کننده تحقق دفاع کامل یک کشور نیست و باید در کنار آن روی پدافند غیرعامل سرمایه گذاری کرد.

 

وی با اشاره به حادثه سیل اخیر آستارا و نقش پدافند غیر عامل در اینگونه حوادث گفت: پدافند غیر عامل نقش مهمی در کاهش خسارات و آسیب‌های احتمالی در زمان وقوع حوادث و حملات نظامی و سایبری دشمنان دارد.

 

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه امروزه بیش از گذشته دشمن به دنبال تفرقه افکنی بین مردم و این نظام است، افزود: باید هوشیار باشیم و نقشه‌های دشمن را خوب بشناسیم و علیه آن در میدان آماده باشیم.

 

وی تاکید کرد: آمادگی و ارتقای توان نظامی و در ادامه بالا بردن سطح دانش و بصیرت و آگاهی و برنامه ریزی و داشتن روحیه جهادی و انقلابی عواملی است که نقش بازدارنده در برابر اهداف شوم دشمن دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار