کد خبر : 48589
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اسفند 1398- 25: 17

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان:

تداوم انسداد محورهای ورودی به گیلان؛ مسافران هنوز بحران کرونا را در استان جدی نگرفته‌اند

تداوم انسداد محورهای ورودی به گیلان؛ مسافران هنوز بحران کرونا را در استان جدی نگرفته‌اند

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از تداوم انسداد محورهای ورودی این استان تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: مسافران هنوز بحران شیوع کرونا را در گیلان جدی نگرفته‌اند.

به گزارش گیلانستان سرهنگ حسین محمدپور همکاری و مساعدت مردم با نیروهای پلیس راهور و خودداری از سفرهای غیرضروری را در شرایط فعلی ضروری خواند و اظهار داشت: با تمام هشدارهای صادر شده برخی از مسافران هنوز بحران شیوع کرونا را در استان گیلان جدی نگرفته‌اند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان تأکیدات رئیس ستاد مقابله با کرونا استان مبنی بر پرهیز جدی مردم از انجام سفرهای غیرضروری را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: محورهای ورودی استان گیلان که بر اساس اخطاریه‌های صادر شده بر روی مسافران مسدود شده‌اند برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا تا اطلاع ثانوی بسته خواهند ماند.

محمدپور از بی‌تفاوتی برخی از مردم با وجود اعلام انسداد محورهای ورودی به گیلان و ممنوعیت تردد خودروهای شخصی و مسافربری در جاده‌های این استان گله کرد و افزود: توصیه ما به مسافران و تمام مردم این است که تردد خود را نه‌تنها در محورهای مواصلاتی ورودی گیلان بلکه در تمامی جاده‌های داخلی استان به حداقل ممکن برسانند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه هر گونه تغییر در بحث ادامه یا عدم تمدید انسداد محورهای ورودی به استان صرفاً باید از طریق ستاد مقابله با کرونا استانداری گیلان اطلاع‌رسانی شود ابراز داشت: بر همین اساس جلوگیری از عدم تردد خودروهایی با پلاک غیربومی و وسایل نقلیه مسافربری با جدیدت در دستور کار است.

همزمان با اعلام وضعیت بحرانی در گیلان و شهرهای مختلف آن به علت شیوع گسترده ویروس کرونا از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه روز شنبه ۱۶ اسفند، تردد مسافران و گردشگران به این استان ممنوع اعلام شده و همچنان نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار