کد خبر : 34358
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397- 23: 11

شهدا میهمان گیلانی ها؛

تدفین پیکر ۲شهید گمنام در حوزه علمیه امیرالمؤمنین رشت + جزییات

تدفین پیکر ۲شهید گمنام در حوزه علمیه امیرالمؤمنین رشت + جزییات

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان، گفت: روز شنبه ۱۸ اسفند پیکر ۲شهید گمنام از معراج شهدای تهران به استان گیلان انتقال داده می شود و در روز شهادت امام هادی (ع) مصادف با یک‌شنبه ۱۹ اسفند مراسم تشییع برگزار می شود.

به گزارش گیلانستان «عباس بایرامی» مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اعلام خبر میزبان گیلان از ۲شهید گمنام، اظهار کرد: پنج منطقه در استان گیلان حائز بیشترین آمادگی برای پذیرش شهدای گمنام بودند.

وی دانشگاه آزاد آستارا، دانشگاه پیام نور مرکزی رشت، دانشگاه شهید چمران لاکان، حوزه علمیه امیرالمومنین(علیه السلام ) و مرکز شهر سیاهکل را پنج مکان متقاضی تدفین شهدا نام برد و گفت: خوشبختانه هر پنج مکان از سوی تهران مناسب اعلام شد اما روز تدفین این شهدا مصادف با ۱۹ اسفندماه جاری و سالروز شهادت امام هادی( علیه السلام) اعلام است و چهار مکان اعلام کردند که آمادگی برای این زمان اعلام شده را ندارند و سال آینده این کار را انجام می‌دهند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان، اضافه کرد: در حال حاضر حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) رشت اعلام آمادگی کرده است که طی یک مراسم باشکوه، ۲ شهید عزیز گمنام را در این روز تشییع و به خاک بسپارند.

وی افزود: روز شنبه ۱۸ اسفند پیکرهای این ۲شهید گمنام از معراج شهدای تهران به استان گیلان انتقال داده می شود و در روز شهادت امام هادی (ع) مصادف با یک‌شنبه ۱۹ اسفند مراسم تشییع برگزار می شود.

بایرامی افزود: جزییات مراسم وداع و تشییع متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/بسیج

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار