کد خبر : 33443
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 بهمن 1397- 59: 11

تردد ۱.۱ میلیون مسافر داخلی و خارجی از مرز آستارا

تردد ۱.۱ میلیون مسافر داخلی و خارجی از مرز آستارا

مدیر پایانه مرزی آستارا از تردد بیش از یک میلیون و ۱۶۴ هزار مسافر داخلی و خارجی از مرز زمینی آستارا طی ۱۰ ماهه نخست سال امسال خبر داد.

به گزارش گیلانستان جلال دیانسایی با اشاره به افزایش تردد مسافر در مرز زمینی آستارا به ویژه تردد اتباع خارجی اهل کشور جمهوری آذربایجان، اظهارکرد: شهرستان مرزی بندر آستارا به علت واقع شدن در نوار مرزی ایران و جمهوری آذربایجان از مهمترین و پرترددترین گذرگاه‌های مرزی کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه بیشترین تردد از مرز زمینی آستارا به اتباع جمهوری آذربایجان اختصاص دارد و در طول ماه‌های گذشته این ترددها افزایش داشته است، گفت: با توجه به تردد مسافرانی از کشورهای روسیه، گرجستان، ترکیه، عراق، اوکراین، بلاروس و… در کنار اتباع آذری، سعی شده که میزبان خوبی برای اتباع خارجی ورودی به کشورمان و همچنین ایرانیان مسافر در محل پایانه مرزی آستارا باشیم.

دیانسایی با اشاره به آمار تردد مسافران داخلی و خارجی در این مرز، ادامه داد: طی ۱۰ ماهه نخست امسال بیش از یک میلیون و ۱۶۴ هزار مسافر داخلی و خارجی از این مرز تردد کرده‌اند.

وی گفت: تمامی امور مربوط به تردد مسافران داخلی و خارجی در پایانه مرزی آستارا ساماندهی شده و بر اساس استانداردها انجام می‌شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار