کد خبر : 48751
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 اسفند 1398- 30: 11

دادستان عمومی و مرکزی گیلان:

تشکیل شعبه ویژه مقابله با اخبار جعلی درباره کرونا

تشکیل شعبه ویژه مقابله با اخبار جعلی درباره کرونا

دادستان عمومی و مرکزی استان گیلان با بیان اینکه اطلاع‌رسانی در خصوص کرونا دانشگاه علوم پزشکی گیلان است، گفت: شعبه مقابله با اخبار جعلی پیرامون کرونا در دادستانی استان تشکیل شده است.

به گزارش گیلانستان سیدمهدی فلاح میری با بیان اینکه با انتشار تولیدکنندگان و انتشاردهندگان  اخبار جعلی درباره کرونا ویروس  برخورد جدی می شود، اظهار کرد: در چند روز گذشته دو پرورنده در این خصوص در دادسرای رشت تشکیل و درحال رسیدگی می‌باشد.

وی با تاکید بر نظارت میدانی دادستانی در استان گیلان گفت: کار گروه ها فعال و دادستانی  نظارت را در دستور کار جدی  داشته و هرجا نیاز باشد دادستانی ورود می کند زیرا هدف ما کمک به مدیران و متولیان با اخلاص وکادر درمانی گیلان است‌.

دادستان عمومی و مرکزی استان گیلان با اذعان به اینکه یک شعبه ویژه در دادستانی برای مقابله با شایعه پراکنی های کرونایی در گیلان تشکیل شده است، تصریح کرد: در این شرایط حساس که مردم نیاز به آرامش دارند با احتکار کنندگان و افرادی که درفضای مجازی آمار نادرست به مردم می دهند برخورد می‌شود که یک بازپرس ویژه در این خصوص معرفی شده است.

فلاح میری مسؤول اطلاع رسانی در خصوص کرونا را دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد و افزود: مقرر شد هر شب مسؤولان این دانشگاه بصورت اطلاعیه‌های شماره‌دار آخرین اخبار و آمار را در خصوص روند درمان بیماران و کنترل کرونا در اختیار مردم قرار دهند.

وی با بیان اینکه استان گیلان در حوزه خدمات رسانی به یک ثبات رسیده است، گفت: دادستانی به عنوان مدعی‌العموم در همه جلسات ستاد مبارزه با کرونا حضور داشته و راهکارهای لازم را داده و امیدواریم با توجه به اقدامات صورت گرفته آمار بیماران کرونایی رو به نزول رود.

دادستان عمومی و مرکزی استان گیلان با بیان اینکه وظیفه ما حمایت از مردم و ایجاد آرامش در جامعه بوده و تمام تلاش ما انجام این کار در استان گیلان است، افزود: همکاران ما در دادستانی شهرستان‌های استان گیلان بصورت شبانه‌روزی فعالیت کرده و از هیچ تلاشی دریغ نکردند و با خاطیان برخورد می‌کنند.

فلاح میری با تقدیر از زحمات کادر درمانی در گیلان گفت: انعکاس زحمات زحمت‌کشان و فداکاران عرصه درمان اقدامی است که باتلاش عزیزان رسانه موجبات  قوت قلب آنان می‌شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار