کد خبر : 84871
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 آذر 1401- 44: 8

تشکیل ۶۲ اکیپ بازرسی برای نظارت بر بازار شب یلدا در گیلان

تشکیل ۶۲ اکیپ بازرسی برای نظارت بر بازار شب یلدا در گیلان

رئیس سازمان صمت گیلان با تأکید بر تشدید رصد و پایش بازار در آستانه شب یلدا گفت: ۶۲ اکیپ بازرسی تشکیل و در طول روز بازارهای استان گیلان را رصد می کنند.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، تیمور پورحیدری شامگاه یکشنبه در جلسه تنظیم بازار استان گیلان گفت: بازرسی‌ها بر قیمت فروش اقلام پرمصرف شب یلدا تشدید یافته است.

 

رئیس سازمان صمت گیلان افزود: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و افزایش تقاضای عمومی جهت خرید اقلام کالاهای پرمصرف طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۲۴ آذر ماه جاری آغاز و تا ۳۰ آذر ادامه خواهد داشت.

 

پورحیدری از تشکیل ۶۲ اکیپ بازرسی برای نظارت بر بازار شب یلدا خبر داد و عنوان کرد: این گروه‌های بازرسی علاوه بر بازرسان این اداره کل بازرسان سایر ارگان‌های مرتبط از جمله اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی بسیج و جهاد کشاورزی حضور پررنگ در سطح عرضه دارند.

 

وی با اشاره به رصد و پایش قیمت تمامی اقلام به صورت روزانه تشریح کرد: اولویت نظارت‌ها بر کالاهای پرمصرف نظیر آجیل، تنقلات، شیرینی و شکلات، میوه و هندوانه و بازرسی از میادین میوه و تره بار و واحدهای خرده‌فروشی در مراکز اصلی شهرهای استان مبنی بر رعایت ضرایب سود مجاز و نصب قیمت کالا در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

 

پورحیدری ادامه داد: در طول اجرای این طرح رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی و پاسخگویی به آنها از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ در کوتاه‌ترین زمان ممکن در الویت قرار دارد تا از هرگونه اجحاف در حق مردم جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار