کد خبر : 49996
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 فروردین 1399- 24: 17

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان:

تصادف در محور منجیل به رودبار ۴ کشته و ۳ مصدوم بر جا گذاشت

تصادف در محور منجیل به رودبار ۴ کشته و ۳ مصدوم بر جا گذاشت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: براثر یک تصادف مرگبار در دوراهی تونل منجیل به رودبار که ناشی از برخورد ۱۲ خودروی سواری بوده، ۴ سرنشین خودرو در صحنه تصادف جان باختند و ۳ نفر مصدوم شدند.

به گزارش گیلانستان سرهنگ حسین محمدپور اظهار داشت: براثر یک تصادف مرگبار در دوراهی تونل منجیل به رودبار که ناشی از برخورد ۱۲ خودروی سواری بوده، ۴ سرنشین خودرو در صحنه تصادف جان خود باختند و ۳ نفر مصدوم شدند که ۲ نفر از مصدومان به‌صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفتند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه این حادثه ساعت ۶ امروز رخ داده است خاطرنشان کرد: ۴ سرنشین جانباخته مربوط به خودروی دنا و یک سرنشین نیز در خودروی پراید در همان لحظه جان باخت و علت حادثه نیز در دست بررسی است.

نیروهای مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان بلافاصله پس از وقوع حادثه، آمبولانس‌های منجیل-رودبار و لوشان را به محل حادثه اعزام کردند و اقدامات درمانی لازم را انجام دادند.

۲ نفر از مصدومان در محل حادثه مورد مداوا قرار گرفتند و ۱ نفر مصدوم نیز برای انجام اقدامات درمانی پیشرفته‌تر به بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل منتقل شد.

این تصادف در شرایطی رخ داده است که به دلیل شیوع ویروس کرونا و اِعمال محدودیت‌های ترافیکی در فروردین ماه، میزان تردد خودروها در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی گیلان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار