کد خبر : 42355
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مهر 1398- 26: 16

رئیس شورای شهر تالش:

تصمیمات شوراهای شهر ضمانت اجرایی ندارند

تصمیمات شوراهای شهر ضمانت اجرایی ندارند

رئیس شورای شهر تالش با بیان اینکه تصمیمات شوراهای شهر ضمانت اجرایی ندارند گفت: عدم همکاری دستگاه‌های اجرایی موجب شده است که اعضای شورا نتوانند برای آبادانی شهرهای خود تصمیمات بلندمدت بگیرند.

به گزارش گیلانستان بهروز علی‌بابایی امروز در جمع خبرنگاران با انتقاد از عملکرد ضعیف شوراهای شهر اظهار داشت: برای تصمیمات اتخاذ شده در شوراهای شهر هیچ‌گونه ضمانت اجرایی وجود ندارد.

رئیس شورای شهر تالش بیان کرد: نبود ضمانت اجرایی کافی موجب شده است که اعضای شورا دچار فعالیت‌های روزمرگی شوند و این یک آسیب جدی در زمینه خدمت رسانی به مردم و انجام وظایف آنان است.

وی ضمن گله‌مندی از عدم همکاری دستگاه‌های اجرایی با شوراها تصریح کرد: این موضوع موجب شده است که اعضای شورا نتوانند برای آبادانی شهرهای خود تصمیمات جدی و بلندمدت بگیرند.

علی‌بابایی وظیفه اصلی شوراها را خدمت به مردم و آبادانی شهرها دانست و خاطرنشان کرد: مشکلات موجود نباید اعضای شوراهای شهر را از انجام وظایف محوله و خدمت به مردم دور کند.

رئیس شورای شهر تالش ابراز داشت: شوراهای شهر و شهرداری‌ها موظف هستند که با تمام توان خود مشکلات را حل کنند و اجازه ندهند که بروکراسی طولانی اداری آنان را از خدمت رسانی به مردم باز دارد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار