کد خبر : 99603
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402- 57: 18

رییس سازمان صمت گیلان خبر داد؛

تصویب نهایی ۴۶ طرح کارشناسی شده در کارگروه رفع موانع تولید گیلان

تصویب نهایی ۴۶ طرح کارشناسی شده در کارگروه رفع موانع تولید گیلان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از تصویب نهایی ۴۶ طرح کارشناسی شده واحدهای تولیدی استان در کارگروه رفع موانع تولید خبر داد.

به گزارش گیلانستان، تیمور پورحیدری در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان گیلان اظهار کرد: اکثر مشکلات طرح‌ها و واحدهای تولیدی در زمینه بانکی است که طی جلسات فشرده و متعدد و با حضور نماینده واحدهای تولیدی و بانک‌های مربوطه مصوب شده بود و نیازمند تأیید و تصویب کارگروه بودند.

 

وی به طرح مشکلات ۵ واحد تولیدی اشاره کرد و افزود: برخی از چالش‌های واحدهای تولیدی استان با ادارات و سازمان‌ها است که نیاز به طرح در جلسات اصلی و دریافت مصوبه کارگروه اصلی دارند و مشکلات این شرکت‌ها به همین دلیل در صحن علنی کارگروه با حضور رؤسای ادارات و مدیران کل مربوطه بررسی و به مصوبات خوبی انجامید.

 

دبیر کارگروه رفع موانع تولید گیلان تصریح کرد: تا آنجا که در توان بنده و همکارانم است در بازدیدهای دوره‌ای از واحدهای تولیدی مسائل و چالش‌های آنها را در محل شرکت حل و فصل می‌کنیم.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از تصویب نهایی ۴۶ طرح کارشناسی شده واحدهای تولیدی استان در کارگروه رفع موانع تولید خبر داد و گفت: اگر واحد تولیدی مشکلی داشته باشد می‌تواند با مراجعه به معاونت امور صنایع و معادن این اداره کل مشکلات خود را مطرح تا ضمن طرح آنها در جلسات فرعی و اصلی بتوانیم موانع تولید استان را از پیش رو برداریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار