کد خبر : 36685
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اردیبهشت 1398- 34: 11

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان:

تغییر زمان امتحانات پایان‌ترم دانش آموزان در کلیه مقاطع تحصیلی

تغییر زمان امتحانات پایان‌ترم دانش آموزان در کلیه مقاطع تحصیلی

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان از لغو امتحانات کلیه مقاطع تحصیلی در تاریخ چهارم و هشتم خرداد مصادف با ۱۸ و ۲۳ رمضان خبر داد.

به گزارش گیلانستان نادر جهان‌آرای امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه امتحانی دانش آموزان از قبل اعلام‌شده است، اظهار کرد: برنامه امتحانی دانش آموزان در کلیه مقاطع تحصیلی کشور از ماه قبل تنظیم‌شده که با توجه به تأخیر یک‌روزه در شروع ماه رمضان با تغییراتی در تاریخ امتحانات مواجه هستیم.

وی با اشاره  به لغو امتحانات در تاریخ چهارم و هشتم خردادماه گفت: به دلیل شب‌های لیالی قدر و برای رفاه حال دانش آموزان و خانواده‌ها امتحانات دانش آموزان در کلیه مقاطع تحصیلی در تاریخ چهارم و هشتم خرداد مصادف با ۱۹ و  ۲۳ رمضان لغو شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان با اشاره به اعلامه تاریخ جدید امتحانات به دانش آموزان بیان کرد: دانش آموزان می‌توانند برای آگاهی از تاریخ جدید امتحانات خود به مدارس، سایت اداره کل آموزش‌وپرورش  و سایت سنجش آموزش پرورش مراجعه کنند.

جهان‌آرای با درخواست از دانش آموزان در رابطه با درس خواندن دقیق در ماه رمضان گفت: شاید عده‌ای از دانش آموزان در ماه رمضان روزه گرفته و درس خواندن برای آن‌ها در این ماه مشکل باشد لذا از همه آن‌ها می‌خواهم در ساعات اولیه صبح به درس خواندن بپردازند زیرا دارای انرژی کافی هستند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار