کد خبر : 42840
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1398- 28: 12

رئیس شورای شهر اسالم:

تقاطع مرگ و زندگی در اسالم+عکس

تقاطع مرگ و زندگی در اسالم+عکس

رئیس شورای شهر اسالم با انتقاد از نیمه‌کاره رها شدن تقاطع غیر هم‌سطح اسالم در سال‌های گذشته خواستار توجه مسؤولان کشوری و استانی و اتمام این پروژه شد.

به گزارش گیلانستان سیف‌الله صداقت دوست در تالش با تأکید بر اینکه تقاطع غیر هم‌سطح اسالم در محور مهم و پرتردد و مواصلاتی تالش به آستارا و همچنین اسالم به خلخال است، اظهار کرد: متولی این پروژه شرکت زیرساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور است که متأسفانه باگذشت حدود یک دهه از آغاز عملیات اجرایی آن، سال‌هاست که به‌صورت نیمه‌کاره رهاشده است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون تردد مردم منطقه با عبور از چند بریدگی در محور اصلی و حاشیه تقاطع غیر هم‌سطح انجام می‌شود، افزود: اهالی دهستان بزرگ خرجگیل و ییلاقات اسالم جهت تردد از این مسیر با مشکلات بسیاری مواجه بوده و شاهد حوادث ناگوار و فوت بسیاری از عزیزانشان در این محدوده هستند.

رئیس شورای شهر اسالم با بیان اینکه بخش اسالم با جمعیتی بالغ‌بر ۵۰ هزار نفر یکی از بزرگ‌ترین بخش‌های شهرستان تالش است، گفت: شهر اسالم با قرار گرفتن در محور مواصلاتی تالش به آستارا و تالش به خلخال یکی از محورهای بسیار مهم است که متأسفانه مورد بی‌مهری مسؤولان در طول سال‌های گذشته قرار گرفته است.

صداقت دوست با تأکید بر اینکه این منطقه و محور مواصلاتی اسالم به خلخال یکی از ظرفیت‌های بزرگ گردشگری شهرستان نیز هستند، تصریح کرد: جاده‌ای که می‌تواند خاطرات خوبی برای مسافرین و عابرین از خود بجای بگذارد متأسفانه به یکی از بحران‌های منطقه تبدیل‌شده و عامل بروز حوادث تلخ و ناگوار شده است.

وی با بیان اینکه جان و مال مردم با عدم تکمیل این پروژه درخطر است، گفت: تکمیل این پروژه از مطالبات مهم مردم اسالم است که از مسؤولان استانی و کشوری درخواست توجه ویژه به این منطقه و تکمیل تقاطع غیر هم‌سطح اسالم را داریم.

عدم تکمیل این پروژه موجب حوادث تلخ و تصادفات منجر به فوت و اعتراضات مردمی شده است، همچنین تردد اهالی دهستان بزرگ خرجگیل و ییلاقات اسالم از بریدگی‌های واقع در آن محور انجام می‌شود و همین امر از علل بروز تصادفات در منطقه است.

لازم به ذکر است بسته شدن بریدگی‌های واقع در این مسیر موجب تنش‌های اجتماعی در منطقه و اعتراضات شدید مردمی شد که در پی اعتراضات مردمی دوباره این بریدگی‌ها بازگشایی شد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار