کد خبر : 50822
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399- 40: 19

احمدی نماینده منتخب رشت:

تلاش برای حضور ۵ سفیر از گیلان در کشورهای مختلف/ در عزل و نصب مدیران دخالت نمی کنیم ولی نظارت خواهیم داشت

تلاش برای حضور ۵ سفیر از گیلان در کشورهای مختلف/ در عزل و نصب مدیران دخالت نمی کنیم ولی نظارت خواهیم داشت

دکتر محمد رضا احمدی نماینده منتخب مردم شریف شهرستان رشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوشادوش مردم و جهادگران در دوران بحران کرونا حضور داشته و به همت وی بیش از ۶۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در بخش های مرکزی و بخش های تابعه شهرستان رشت توزیع شده است.

به گزارش گیلانستان دکتر محمد رضا احمدی نماینده منتخب مردم شریف شهرستان رشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوشادوش مردم و جهادگران در دوران بحران کرونا حضور داشته و به همت وی بیش از ۶۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در بخش های مرکزی و بخش های تابعه شهرستان رشت توزیع شده است.

 

دکتر احمدی  بازدید از بخش های مختلف شهرستان رشت و دیدار با مدیران دستگاه های اجرایی را برای شناسایی و آسیب شناسی مشکلات و موانع موجود پیش از آغاز فعالیت رسمی به صورت روزانه و مستمر دنبال می کند.

 

نمایندگان منتخب یازدهم به دنبال حزب و جریان نیستند

 

وی در گفت و گو با صبح رشت با اشاره به اینکه رسانه ها اعتماد میان مردم و مسئولان را ایجاد می کنند اظهار داشت: امیدواریم مردم از عملکرد نمایندگان منتخب خود در مجلس یازدهم رضایت کافی داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان رشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان منتخب یازدهم کمر همت خود را برای خدمت رسانی به کار بسته اند و به دنبال حزب و جریان نیستند و با تمام توان تلاش می کنند تا با مشکلات موجود و مشکلات دستگاه های اجرایی آشنا شوند.

دکتر احمدی ادامه داد: تلاش کردم پیش آغاز رسمی فعالیت مجلس یازدهم با مردم دیدار و ملاقات بیشتری داشته باشم و پیش از انتخابات گفتمان در دیدارها به صورت دیگری بود و اکنون برای شناسایی مشکلات و اهتمام برای حل آن ها در بین مردم حاضر می شوم.

 

وی با اشاره به اینکه مردم گیلان بسیار خوب و قانع هستند ابراز داشت: مردم گیلان از محرومیت گله مند نیستند و تنها از تبعیض گله دارند.

 

منتخب مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: مردم بدانند تمام تلاش خود را برای حل مشکلات به کار می گیرم و اگر مردم بدانند مسئولان و نمایندگان با تمام ظرفیت و توان خود برای حل مشکلات آن ها تلاش می کنند هرگز اعتراض نخواهند کرد.

وی اذعان داشت: به طور مثال در یک مسابقه فوتبال تیمی با تمام توان برای پیروزی تلاش می کند ولی نتیجه لازم را نمی گیرد و مورد تشویق هواداران نیز قرار خواهد گرفت و مردم اگر بدانند نمایندگان آن ها برای رفاه و منافع آن ها تلاش می کنند و منافع شخصی خود را در اولویت قرار نمی دهند قطعا رضایت خواهند داشت.

 

نماینده مردم شهرستان رشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدارهای خود با مدیران بیان داشت: در این دیدارها از مسئولان تقاضا می کنم برای رضایت خدا، اهل بیت و شهدا برای مردم خدمت کنند و به آن ها تاکید می کنم اگر تکریم ارباب رجوع انجام نشود مردم از آن ها ناراضی خواهند بود.

 

دکتر احمدی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم با نمایندگان استان های دیگر نیز دیدار و گفت و گو کنیم عنوان داشت: ان شاالله مجلس یازدهم مجلسی در تراز انقلاب باشد و طوری عمل کنیم که خیال مردم از مجلس راحت شود.

 

وی با اشاره به اینکه قانون گذاری و نظارت بر اجرای صحیح قانون از جمله وظایف نمایندگان مجلس است گفت: مردم اگر بدانند در قانون گذاری منافع آن ها را درنظر می گیریم و وکیل الدوله نیستیم از ما راضی خواهند بود.

 

منتخب مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رضایت شهدا و رضایت مقام معظم رهبری هدف ما است و ان شاالله در طول چهار سال خدمت شرمنده مردم و شهدا نشویم.

 

تلاش برای حضور ۵ سفیر از گیلان در کشورهای مختلف

دکتر احمدی با تاکید بر اینکه باید به دنبال جذب و ورود سرمایه گذار به گیلان باشیم مطرح کرد: به دنبال این هستم استان گیلان ۵ سفیر در کشورهای مختلف داشته باشد و حضور سفیران گیلانی موجب شناسایی و هدایت سرمایه گذار به گیلان خواهد شد.

 

نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران به دنبال اتلاف پول خود نیستند و باید از سرمایه خود سود  کسب کنند افزود: باید نخبگان و سرمایه گذاران دلسوز را دعوت کنیم تا با سرمایه گذاری معضل بیکاری و اشتغال مرتفع شود.

وی اذعان داشت: منتخبان مجلس یازدهم برای رفع قوانین دست و پاگیر برای ورود سرمایه گذاران تلاش خواهند کرد و خود شخصا به دنبال سرمایه گذار خواهم رفت و ان شاالله بتوانیم با ورود سرمایه گذاران مشکلات اشتغال و معیشت را بر طرف کنیم.

ضرورت تقویت زیرساخت های گردشگری شهرستان رشت

دکتر احمدی به ضرورت تقویت زیرساخت های گردشگری در شهرستان رشت تاکید کرد و گفت: به عنوان مثال وقتی به شهر همدان می رویم در ورودی این شهر مجتمع رفاهی درست شده و امکانات رفاهی نیز در داخل مجتمع وجود دارد ولی در گیلان و رشت مسافرانی که درآمد کافی برای اسکان در هتل ها و مسافرخانه ها را نداشته باشند ناچار در پارک ها اقامت می کنند که برای رشت زیبا نیست.

 

وی تصریح کرد: باید کمپ ها و مجتمع های رفاهی برای ساماندهی گردشگران در شهرستان رشت ایجاد شود تا علاوه بر اشتغال زایی امنیت مسافران نیز تامین شود.

باید به کشاورزی و اشتغال زایی در روستاها توجه کنیم

منتخب مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهاجرت روستاییان به شهرها در سال های اخیر اظهار کرد: باید برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها باید به کشاورزی و اشتغال زایی در روستاها توجه کنیم.

 

دکتر احمدی تصریح کرد: در سال های اخیر مشاهده شده برخی روستاییان برای کسب درآمد اموال خود را می فروشند و در اختیار صاحبان سرمایه قرار می دهند تا در شهرها سکونت کنند و گاهی برخی افراد تنها از سود بانکی سرمایه حاصله ارتزاق می کنند و بعد از گذشت چندسال به فکر بازگشت اموال و سرمایه خود هستند.

 

وی ادامه داد: باید به روستاها رسیدگی شود و مالیات و هزینه های جاری افرادی که درآمد کافی دارند با افراد با درآمد ضعیف متفاوت باشد.

نماینده منتخب مردم شهرستان رشت بیان داشت: می توان با اختصاص تسهیلات  و وام های کم بهره و بازنگری در طرح هادی از روستاییان و اقتصاد روستاها حمایت کرد.

در عزل و نصب مدیران دخالت نمی کنیم ولی نظارت خواهیم داشت

دکتر احمدی با اشاره به اینکه در عزل و نصب مدیران دخالت نمی کنیم ولی نظارت خواهیم داشت گفت: اگر مدیری تکریم ارباب رجوع را رعایت نکند، به فکر منافع شخصی باشد و خط قرمز نظام را زیر پا بگذارد با او برخورد خواهیم کرد و اگر اصلاح نشد عذر او را می خواهیم.

وی ادامه داد: اگر به ما نمایندگان گزینه ای را برای تصدی مسئولیتی معرفی کنند صلاحیت او را بررسی خواهیم کرد و اگر صلاحیت نداشته باشد چند گزینه واجد شرایط را معرفی می کنیم ولی بر گزینه ای پافشاری نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار