کد خبر : 33512
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 بهمن 1397- 28: 11

تمسک به قرآن و عترت جامعه را بیمه می‌کند

تمسک به قرآن و عترت جامعه را بیمه می‌کند

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری فاصله گرفتن از عترت را یکی از علت‌های انحطاط اخلاقی در جامعه اسلامی دانست و گفت: تمسک به قرآن و عترت جامعه را بیمه می کند.

به گزارش گیلانستان آیت الله احمد پروایی شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای روستای لیجارکی شهرستان بندرانزلی با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهارکرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ثمره استقامت ملت ایران و خون پاک شهیدان است.

وی با بیان اینکه شرق و غرب دست به دست هم داده اند که انقلاب اسلامی را نابود کنند، افزود: با توجه به اینکه برای تنومند شدن درخت انقلاب شهیدان بسیاری داده‌ایم باید حواسمان به نفوذی‌ها باشد.

آیت الله پروایی فاصله گرفتن از عترت را یکی از علت‌های انحطاط اخلاقی در جامعه اسلامی برشمرد و تصریح‌کرد : تمسک به قرآن و عترت جامعه را بیمه می‌کند.

وی با اشاره به لزوم انتقادپذیری مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: مسئولان از انتقاد ناراحت نمی شوند به شرط آنکه در کنار انتقاد راهکار نیز ارائه شده و انتقاد تنها به قصد تخریب نباشد.

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری، رمز ماندگاری شهدا را اخلاص آنها دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید به معنای واقعی کلمه اجرا شود و به فرموده رهبری چون ما برخلاف جریان دشمنان نظام حرکت می کنیم با ما مقابله می کنند.

وی بیان کرد: جرقه انقلاب اسلامی در سال ۴۲ توسط مرجعیت زده شد این در حالی است که دشمنان نظام و برخی از دوستان نادان داخلی مرجعیت را هدف قرار داده اند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار