کد خبر : 101809
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 آذر 1402- 24: 13

توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان گیلان در آستانه شب یلدا

توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان گیلان در آستانه شب یلدا

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان، به همت بسیجیان، خیران و نیکوکاران گیلانی و در آستانه شب یلدا ۴۰ هزار بسته در قالب طرح یلدای مهدوی تهیه و بین افراد نیازمند گیلان توزیع می‌شود.

به گزارش گیلانستان، عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه نیکوکاران همواره در ایام مختلف سال در کنار نیازمندان هستند، اظهار کرد: به همت بسیجیان، خیران و نیکوکاران گیلانی و در آستانه شب یلدا ۴۰ هزار بسته در قالب طرح یلدای مهدوی تهیه و بین افراد نیازمند گیلان توزیع می‌شود.

 

وی با اشاره به ارزش ۴۰۰ هزار تومانی هر بسته معیشتی گفت: این بسته‌ها شامل آجیل، میوه، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، حبوبات و چای است که تا عصر امروز به دست خانواده‌های کم برخوردار می‌رسد.

 

مدیرکل کمیته امداد گیلان با تاکید بر نقش موثر و خیرخواهانه خیرین در تهیه انواع بسته‌های معیشتی بیان کرد: خیران این استان برای تهیه بسته‌های یلدایی تاکنون یک میلیارد تومان کمک کرده و ۱۳۰ مرکز نیکوکاری هم در گیلان با تهیه بسته‌های یلدایی ویژه، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان شادی و مهربانی را به این خانواده‌ها هدیه کردند.

 

اهرابی یکی از اهداف کمیته امداد را کمک به مددجویان و نیازمندان در حوزه‌های مختلف دانست و افزود: این نهاد انقلابی بر اساس وظیفه ذاتی خود از هیچ تلاشی برای کمک‌رسانی به مددجویان دریغ نکرده و همواره در کنار آنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار