کد خبر : 48580
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اسفند 1398- 53: 16

توضیحات مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان پیرامون فیلم منتشره شده در جلوی درب بیمارستان رسول اکرم(ص) رشت!

توضیحات مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان پیرامون فیلم منتشره شده در جلوی درب بیمارستان رسول اکرم(ص) رشت!

دکتر محمد حسین شهدی نژاد با بیان اینکه متاسفانه اين نوع فيلم های غير منصفانه تاثير مخربي بر روحيه همكاران ما می گذارد، گفت:این بیمارفردی است كه مرتبا به ما مراجعه و از خدمات درماني ما استفاده مي كند.

به گزارش گیلانستان، مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان در خصوص فیلم منتشر شده اخیر در جلوی درب بیمارستان رسول اکرم(ص) شهر رشت که در فضای مجازی منتشره شد، توضیحاتی ارائه کرد.
دکترمحمد حسین شهدی نژاد با بیان اینکه متاسفانه اين نوع فيلم های غير منصفانه تاثير مخربي بر روحيه همكاران ما می گذارد، گفت:این بیمارفردی است كه مرتبا به ما مراجعه و از خدمات درماني ما استفاده مي كند .
وی ادامه داد : در اين فيلم كه مربوط به روزچهارشنبه هفته گذشته است ، بیمارفوق به بیمارستان مراجعه واصراربه بستری (تحت عنوان کرونا) کرد که پس از تماس واطلاع رسانی نگهبان به اورژانس، سه نفرخدمه با برانکارد بیمارفوق را به اورژانس بیمارستان رسول اکرم (ص) منتقل(فیلم موجود است ) وپس ازمداوای اولیه ، بیمار با پای خودش بیمارستان را ترک کرد و فیلم پخش شده در فضای مجازی ، مربوط به قبل از انتقال بیمار به بیمارستان است .
دکتر شهدی نژاد با تاکید بر اینکه متاسفانه اين گونه اقدامات جهت دار در شرايط طاقت فرساي فعلي ، مي تواند اثر تخريبي زيادي در روحيه همكاران ما داشته باشد،خاطرنشان کرد: از جامعه و رسانه ها انتظار داریم در این ایام خاص با ترويج حقيقت ايثارگري جامعه پزشكي ،در اين روزهاي سخت ياورشان باشند.
گفتنی است قبل از انتقال بیمار در بیمارستان ، فردی با هویت (رضا – د که به گفته خودش خبرنگار یکی از خبرگزاری ها است !) بافیلمبرداری ازوضعیت بیمار ، آن را درفضای مجازی پخش می کند و آن طور که دلش می خواهد توضیح می دهد !

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار