کد خبر : 41330
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 شهریور 1398- 50: 11

نماینده مردم رشت در مجلس:

توهین به جای حل مشکل/ ضرورت رسیدگی به مشکل پسماند در گیلان

توهین به جای حل مشکل/ ضرورت رسیدگی به مشکل پسماند در گیلان

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت رفع مشکل پسماند در گیلان گفت: رئیس سازمان حفاظت از محیط‌زیست به‌جای اینکه به حل مشکل آلودگی دو رودخانه رشت بپردازد سخیفانه به نمایندگان مردم رشت اهانت می‌کند .

به گزارش گیلانستان محمدصادق حسنی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به ویژگی‌های منابع انسانی و غیرانسانی در گیلان اظهار کرد: با وجود پتانسیل‌های فراوان در گیلان مشکلات اولیه ازجمله آلودگی دو رودخانه زرجوب و گوهر رود وجود دارد که نیازمند توجه است.

وی با اشاره به توهین رئیس سازمان حفاظت از محیط‌زیست کشور به نمایندگان گیلانی گفت: کلانتری به‌جای اینکه به حل مشکل آلودگی دو رودخانه رشت بپردازد سخیفانه به نمایندگان مردم رشت اهانت می‌کند و ما حل این مشکل را از دولت خواستاریم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس با تأکید به اتصال راه‌آهن رشت به آستارا و انزلی بیان کرد: توسعه اقتصادی و صادرات گیلان نیازمند اتصال راه آهن رشت به آستارا است.

حسنی با تأکید بر حل معضل پسماند در گیلان تصریح کرد: انبوه زباله تمام درختان گیلان را خشک کرده و یقیناً این امر به سلامت انسان‌ها نیز لطمه می‌زند و ما از دولت خواستاریم هر چه سریع‌تر به حل مشکل پسماند و رفع آلودگی رودخانه‌های رشت بپردازد چراکه اعتبارات گیلان نسبت به سایر استان‌ها بسیار ناچیز است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار