کد خبر : 99827
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1402- 54: 18

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری گیلان:

تکمیل و تجهیز کتابخانه مرکزی رشت در اولویت دستگاه‌ها قرار گیرد

تکمیل و تجهیز کتابخانه مرکزی رشت در اولویت دستگاه‌ها قرار گیرد

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به اینکه تکمیل و تجهیز کتابخانه مرکزی رشت در اولویت دستگاه‌ها قرار گیرد، گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی از مهمترین ارکان توسعه فرهنگی است.

به گزارش گیلانستان، موسی فکور صبح دوشنبه در بررسی وضعیت بزرگ‌ترین کتابخانه مرکزی شمال کشور اظهار کرد: موضوع کتاب و کتابخوانی همواره مورد تأکیدات مقام معظم رهبری بوده و بسیار حائز اهمیت است و باید به آن پرداخته شود.

 

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های مطالعاتی در اقصی نقاط گیلان برای ترویج فرهنگی مطالعه بسیار مؤثر است، افزود: مردم استان گیلان به ویژه شهر رشت از کمبود سرانه مطالعه رنج می‌برند.

 

فکور با اشاره به اینکه کتابخانه مرکزی رشت یکی از گزینه‌های مستعد برای رفع بخش بزرگی از این نیازهای مطالعاتی پژوهشگران، اهالی اندیشه و علاقمندان بیشمار کتاب و کتابخوانی است، ادامه داد: تکمیل کتابخانه و رفع مشکلات آن از اولویت فرهنگی استان به شمار می‌رود.

 

سرپرست معاونت امور هماهنگی عمرانی استانداری گیلان تصریح کرد: همه نیازها و اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و تجهیز کامل پروژه کتابخانه مرکزی رشت باید تا سفر آتی ریاست جمهور احصا و در اختیار مراجع زیربط قرار گیرد.

 

فکور بر لزوم همکاری بیشتر دستگاه‌ها در تکمیل و تجهیز کتابخانه تاکید کرد و ادامه داد: فرهنگ یکی از مهمترین اولویت‌ها برای هر کشوری است و بر همین اساس دستگاه‌های متولی حوزه فرهنگ باید نقش خود را به‌خوبی ایفا کنند.

 

سرپرست معاونت امور هماهنگی عمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه تکمیل و تجهیز کتابخانه مرکزی رشت در اولویت دستگاه‌ها قرار گیرد، گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از مهمترین ارکان توسعه فرهنگی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار