کد خبر : 90934
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 فروردین 1402- 27: 14

جزئیات محدودیت های ترافیکی روز عید فطر در رشت اعلام شد

جزئیات محدودیت های ترافیکی روز عید فطر در رشت اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: محدودیت های ترافیکی روز عید فطر از ساعت ۲۴ شب قبل عید فطر آغاز می شود و تا بعد از نماز ادامه دارد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ امیر طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به برگزاری نماز عید فطر در مصلی بزرگ شهر رشت و حضور نمازگزاران در خیابان‌های اطراف این مکان، محدودیت و تمهیدات ترافیکی از بامداد روز عید در محدوده محل مورد نظر اعمال می‌شود.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از اعمال محدودیت و تمهیدات ترافیکی از ساعت ۲۴ شب قبل از عید سعید فطر خبر داد و افزود: توقف هرگونه وسیله نقلیه در خیابان‌های اطراف مصلی شهر رشت ممنوع است.

 

وی تصریح کرد: از ساعت ۵:۳۰ صبح این عید از تردد هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان‌های منتهی به مصلی، بلوار مدرس و بلوار امام از تقاطع شهید باهنر تا پایان مراسم جلوگیری می‌شود.

 

سرهنگ طالبی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند برای حضور در مراسم عید فطر تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند، اضافه کرد: پلیس با بهره‌گیری از تمامی امکانات نسبت به برقراری نظم و امنیت ترافیکی و پاکسازی مسیرهای مورد نظر تا پایان مراسم نماز عید فطر اقدام می‌کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار