کد خبر : 12722
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396- 22: 11

جزئیات مناظره بین ستادهای “رئیسی” و “روحانی” در گیلان

جزئیات مناظره بین ستادهای “رئیسی” و “روحانی” در گیلان

مسئول کمیته روابط عمومی ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در استان گیلان جزئیات مناظره بین ستادهای “رئیسی” و “روحانی” در گیلان را تشریح کرد.

به گزارش گیلانستان، محمد رضایی‌فرد در گفت‌وگویی با اشاره به پیشنهاد رسمی برگزاری مناظره با ستاد روحانی اظهار داشت: چند روز پیش نامه‌ای از جانب ستاد جوانان حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی خطاب به رئیس ستاد حجت‌الاسلام حسن روحانی در استان گیلان نوشتیم.

مسئول کمیته روابط عمومی ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در استان گیلان تصریح کرد: این نامه با مضمون تشکیل کمیته‌ای مشترک برای تعیین شرایط و قواعد مناظره بین اعضای ستادهای این دو کاندیدای ریاست جمهوری در استان گیلان رسانه‌ای شد و در همان شب به دست سارنگ حسن‌پور رسید.

وی درباره جزئیات ارسال نامه گفت: رئیس ستاد جوانان حجت‌الاسلام روحانی پس از دریافت نامه مورد نظر از طریق پیک، شماره تماس بنده را گرفته و اعلام کردند در تماس تلفنی پاسخ این درخواست را می‌دهند.

رضایی‌فرد درباره اهداف تشکیل کمیته مشترک بین ستاد حجت‌الاسلام رئیسی و حجت‌الاسلام روحانی اظهار داشت: در این کمیته ۲ الی ۳ نفر از ستاد آقایان رئیسی و روحانی در جلسه‌ای درباره آیین نامه مناظره تصمیم می‌گیرند.

مسئول کمیته روابط عمومی ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در استان گیلان تصریح کرد: آیین نامه مناظره شامل مجموعه جزئیات و کلیات برگزاری مناظره از جمله مکان مناظره، تعداد و نحوه دعوت از مدعوین و سایر مسائل مربوط به یک مناظره رسمی است.

وی برگزاری مناظره را باعث شفاف سازی مسائل روز جامعه توسط حامیان کاندیداها بیان داشت و گفت: این‌گونه مناظرات برای نخستین بار سنگ بنای خوبی جهت آشنایی نسل جوان با افکار و عقاید رئیسی و روحانی است که در نتیجه این مناظره، مردم قضاوت و تصمیم گیری بهتری داشته باشند.

مسئول کمیته روابط عمومی ستاد حجت الاسلام رئیسی در استان گیلان در معرفی افراد مناظره کننده در ستاد آقای رئیسی بیان داشت: این افراد از بین نیروهای جوان، انقلابی و چهره‌های ممتاز دانشگاهی و حوزوی هستند که در ستاد آقای رئیسی به وفور دیده می‌شوند.

رضایی‌فرد از درخواستی دیگر جهت مناظره با ستاد آقای روحانی خبر داد و افزود: هنوز نامه نگاری‌های رسمی انجام نشده است اما تصمیم بر این است که چنین مناظره‌ای با حضور اساتید دانشگاه و حوزه هر دو ستاد درباره موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برگزار شود./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار