کد خبر : 35486
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 فروردین 1398- 39: 18

رئیس بنیادشهید:

جشن ميلاد «علمدار كربلا» در صومعه‌سرا برگزار می شود

جشن ميلاد «علمدار كربلا» در صومعه‌سرا برگزار می شود

صالح‌زاده گفت: همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل عباس(علیه‌السلام)، جشن میلاد علمدار کربلا و گرامیداشت روز جانباز در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان «کاظم صالح‌زاده» با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: روز جانباز یادآور ایثار و از خودگذشتگی بزرگ افرادی است که با شناخت و تفکر، از قدرت اختیار خویش برای تقرب به خداوند بهره بردند.

رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا، مقام جانبازی را افتخاری با فضیلت دانست و افزود: جانبازان و شهدا در فرهنگ دینی اسلام دارای جایگاه والا و مقدسی هستند.

وی با بیان اینکه جانبازان امروز، در هشت سال دفاع مقدس ایثارگری‌ها و رشادت‌های بزرگی از خود به نمایش گذاشتتند، گفت: شهرستان صومعه‌سرا علاوه بر تقدیم بیش از ۵۰۰ شهید، تعداد بیش از یک هزار و ۲۰۰ جانباز و ۱۵۰ آزاده در دوران دفاع مقدس دارد.

صالح‌زاده با بیان اینکه شهرستان صومعه‌سرا پنجمین جامعه آماری ایثارگران را در سطح استان گیلان به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: به پاس گرامیداشت مجاهدت‌های بی‌دریغ جانبازان در هشت سال دفاع مقدس، امسال هم همچون سال‌های گذشته جشن روز جانباز را در این شهرستان برگزار می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل عباس(علیه‌السلام)، جشن میلاد علمدار کربلا و گرامیداشت روز جانباز روز چهارشنبه(۲۱فروردین) ساعت ۱۰ صبح در تالار فرشتگان صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار