کد خبر : 42511
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1398- 14: 11

معاون امور استان‌های مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو:

جلب مشارکت بسیج برای رسیدن به اهداف صنعت آب و برق موثر است

جلب مشارکت بسیج برای رسیدن به اهداف صنعت آب و برق موثر است

معاون امور استان‌های مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو با اشاره به دستاوردهای به دست آمدن در طول۴۰ سال گذشته، گفت: جلب مشارکت بسیجیان برای رسیدن به اهداف صنعت آب و برق موثر خواهد بود.

به گزارش گیلانستان سردار هاشم صحراپور صبح شنبه در حاشیه مراسم افتتاح دفتر پایگاه مقاومت حمزه سیدالشهدای برق منطقه ای گیلان، با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران لحظه‌ای دست از تلاش و کوشش برنداشتند، اظهار کرد: امروز پس از ۴۰ سال مجاهدت و به برکت خون شهدا توانستیم از نظر علمی، فنی، نظامی و در سایر بخش‌ها به دستاوردهای بزرگی دست یابیم.

وی در ادامه افزود: امروز ابرقدرت‌های جهان از پیشرفت و قدرت جمهوری اسلامی ایران متعجب هستند.

سردار صحراپور افتتاح دفتر پایگاه مقاومت بسیج در برق منطقه‌ای گیلان را نوید حرکت و پویایی بیشتر دانست و گفت: وجود این پایگاه می تواند به شرکت در دستیابی به اهدافش کمک موثری کند.

وی با تأکید به نقش موثر ورود بسیج در مباحث فنی شرکت برق منطقه‌ای، تصریح کرد: با ورود بسیج به موضوع مدیریت مصرف برق در سال ۹۵، موفق به کاهش حدود ۸ درصدی مصرف برق شدیم. قطعا با فعالیت پایگاه‌های مقاومت بسیج شاهد اقدامات خوبی در این زمینه خواهیم بود.

سردار صحراپور افزود: باید با پشتکار مداوم قدم‌های موثری در راستای اهداف بسیج برداشته و باور داشته باشیم که برای دستیابی به اهداف صنعت آب و برق، می توانیم خدمات شایسته‌ای را انجام دهیم.

حرکت در مسیر دستبابی به اهداف برق منطقه‌ای با حضور بسیجیان

در ادامه این مراسم مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای برپایی پایگاه مقاومت حمزه سیدالشهدا، اظهار کرد: قطعا فعالیت این پایگاه می تواند به برق منطقه‌ای استان گیلان برای رسیدن به اهدافش کمک کند.

عظیم بلبل آبادی ادامه داد: با حضور بسیج می توانیم در راستای اولویت شرکت که همان مصرف بهینه برق است گام‌های موثرتری برداریم.

عضویت ۱۰۰ نفر در پایگاه مقاومت بسیج شرکت برق منطقه‌ای گیلان

معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به اینکه در یکسال گذشته تلاش زیادی برای ایجاد یک مکان مناسب برای پایگاه مقاومت حمزه سیدالشهدای شده است، افزود: متمرکز کردن و انسجام بخشی به فعالیت‌های پایگاه در راستای اهداف شرکت مهم ترین اولویت ما است.

بهمن داراب زاده با بیان اینکه در حال حاضر این پایگاه ۱۰۰ عضو  دارد، گفت: عضوگیری بیشتر و جذب حداکثری و مشارکت همه کارکنان در فعالیت‌های پایگاه مقاومت مهم ترین اهداف و برنامه‌های آینده پایگاه است.

گفتنی است که در پایان این مراسم، لوح سپاسی به خانواده های معظم شدا، ایثارگران و رزمندگان اهدا شد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار